| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Maak een PrintScreen van wat je hebt gemaakt, ga naar www.imageshack.us Daar kun je het plaatje uploaden, en dan zet je de link van het plaatje hier tussen [img]_PLAATJE_[/img]. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2007 Locatie: ichtegem
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Je plakt het óf in Paint (o.i.d.) en dan sla je het op als .jpg of je kan in sketchup zelf kiezen om je ontwerp op te slaan als .jpg (weet even niet meer waar het staat). Anyway, als je even onze huisregeltjes doorgelezen had, had je gezien dat smaaktopics eigenlijk niet gewenst zijn. Iedereen heeft een andere smaak en wij kunnen dus niet voor jou bedenken wat jij moet gaan toevoegen aan jou mod. PS. Kijk wel even uit dat je plaatje straks niet groter is dan 500 pixels, dat verkreukelt onze layout nogal. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Citaat:
Ook de SHIFT toets van je toetstenbord werkt nog hoop ik. ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
Ff serieus, ik denk dat bovenop nog een logotje kan of in die ronde plaat. Of in de rand rond dat raam wat bouten maken zodat het een onderzeeer lijkt.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Laat hier dan aan de bovenkant een gaatje over om het water eventueel bij te vullen. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2007 Locatie: ichtegem
| thx voor de reacties. bouten komen er zeker in zelfs de deze die ze echt gebruiken voor bruggen, boten, stoomketels, ... in. qua logo ik ga een spiegel met logo in de ruit van de deur steken denk ik. en water in die ruit ben ik niet zot van (mos, elektr. + water nee dank u) . en drives zitten in de achterkant hé zoals altijd. misschien komt de raam zo vuil precies zoals hij enkele jaren op de bodem van de zee heeft doorgebracht. kweet nog niet hoe ik dit zal doen. achter de deur zitten dvd, dvd writer, kaartlezer, 2usb, 1firewire, micro en koptelefoonaansluiting. grtz |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je je raam vuil wilt, dan moet je er wat vijverwater ingooien :P Misschien met wat van die mini visjes :P En dan wat bubbels en een schatkistje ofzo.... ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| zelf kast maken, hoe achterkant? | Rikrik | Casemod Junkies | 7 | 10-12-2006 09:28 |
| Zelf USB aan voorkant kast maken | TRiXeS | Elektronica Junkies | 10 | 19-10-2005 13:20 |
| Voedingkabels zelf maken | uJay | Elektronica Junkies | 7 | 27-09-2005 19:02 |
| Zelf fancontroller maken | Ragon | Elektronica Junkies | 16 | 10-04-2004 15:21 |
| Zelf heatsink maken? | jensen | Cooling & OC Junkies | 9 | 19-02-2004 21:32 |