| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2006
| Oke ik heb een kit van ac ryan sleeve black, leuke en aardig alles opengemaakt eindelijk me nieuwe voeding uitgepakt.. dus ik aan de gang met die sleeve, hop nog maar net begonnen knipt me pa een kabel door, maarja maakt allemaal niet uit gewoon doorgaan, kwam erook achter dat de sleeve kabel makkelijk uit elkaar raspen, maar die stukjes brand en knipte ik gewoon bij Nu is de vraag een beetje: Hoe sleeve je nu perfect? de krimpkaus had ik met een feun liggen krimpe maar hij klemde gewoon niet ![]() Iemand een tutorial ofzoo (het is zo een kabelzooi HEEEELP! :P ) Greetz (Sorry van het een beetje n00b actie maar wil het gewoon perfect netjes opgeruimd en gesleeved hebben, alle mods hebben het hier en het ziet er gewoon perfect uit:P ) Tenslotte ook even als het hier niet thuis hoort wil een mod/admin het dan even verplaatsen ik wist nl niet waar ik dit kwijt kon (ik dacht het heeft meeste met hardware sleeve te maken dus plante het hier neer) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Allereerst, welkom op Casejunkies. Als je even had rondgesnuffeld (is een aanrader) dan had je deze Tutorial gevonden. Hierin wordt duidelijk uitgelegd het hoe en wat van kabels meshen. Mocht je nog vragen hebben... dan kan je die hier altijd stellen.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Heb het topic eventjes naar Casemod Junkies verplaatst, Hardware Junkies is meer voor problemen met bijvoorbeeld je videokaart of geheugen. In Casemod Junkies behandelen we alle vragen en/of problemen m.b.t. het modden van je PC. |
| | |
|
| « blowhole
|
zelf kast maken » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Witte sleeve | SupReme | Casemod Junkies | 14 | 21-07-2007 16:44 |
| sleeve vraag | pittbull | Casemod Junkies | 11 | 23-03-2006 18:45 |