Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 6-01-2007, 11:05   #1 (permalink)

Standaard Sleeve/Meshe

Oke ik heb een kit van ac ryan sleeve black, leuke en aardig alles opengemaakt eindelijk me nieuwe voeding uitgepakt.. dus ik aan de gang met die sleeve, hop nog maar net begonnen knipt me pa een kabel door, maarja maakt allemaal niet uit gewoon doorgaan, kwam erook achter dat de sleeve kabel makkelijk uit elkaar raspen, maar die stukjes brand en knipte ik gewoon bij

Nu is de vraag een beetje: Hoe sleeve je nu perfect? de krimpkaus had ik met een feun liggen krimpe maar hij klemde gewoon niet

Iemand een tutorial ofzoo

(het is zo een kabelzooi HEEEELP! :P )

Greetz

(Sorry van het een beetje n00b actie maar wil het gewoon perfect netjes opgeruimd en gesleeved hebben, alle mods hebben het hier en het ziet er gewoon perfect uit:P )

Tenslotte ook even als het hier niet thuis hoort wil een mod/admin het dan even verplaatsen ik wist nl niet waar ik dit kwijt kon (ik dacht het heeft meeste met hardware sleeve te maken dus plante het hier neer)
DiGARiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-01-2007, 12:34   #2 (permalink)

Standaard

Allereerst, welkom op Casejunkies.

Als je even had rondgesnuffeld (is een aanrader) dan had je deze Tutorial gevonden. Hierin wordt duidelijk uitgelegd het hoe en wat van kabels meshen.

Mocht je nog vragen hebben... dan kan je die hier altijd stellen.
Oud 6-01-2007, 14:37   #3 (permalink)

Standaard

Heb het topic eventjes naar Casemod Junkies verplaatst, Hardware Junkies is meer voor problemen met bijvoorbeeld je videokaart of geheugen. In Casemod Junkies behandelen we alle vragen en/of problemen m.b.t. het modden van je PC.
case_freak is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte sleeve SupReme Casemod Junkies 14 21-07-2007 16:44
sleeve vraag pittbull Casemod Junkies 11 23-03-2006 18:45

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.