| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb een oud Olivetti mobo met VGA onboard, nu wil ik zelf een superkleine kast gaan maken, ik had al ff gekeken naar een koffer-mod maar dat is te klein voor het mobo. Dit is dus wat ik wil gaan maken, de cd hoesjes stellen een cd speler voor maar die kon ik niet vinden. Maar waar vind ik zo'n behuizing? Ik wil dan het liefst mooi glanzend metaal, plastic breekt zo (al ervaring mee). Weten jullie waar ik zoiets kan halen???? De afbeelding is beetje verkleint op http://home.hccnet.nl/t.floor/kleinepc.GIF staat ie groot. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| /me vanuit school maarre, is wel te doen hoor. ik ben zelf bezig met een case van plexiglas. picz+topic komen nog mn oom gaat me aluminium hoekprofielen maken als jij nu ook een alu skelet maakt zeg maar, dan kun je daar plexi opmaken. dan is t stevig, en ziet t er leuk uit suc6 ermee! mzzl, Tw@n
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het is iid te doen, ik ben er zelf ook één aan het bouwen. Tip van de week: maak een kartonnen model en kijk of je alles er in krijgt zoals je het in je hoofd hebt.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| dan past ie meteen mooi bij mijn pocket-pc kga morge ff bij schous kijken of ze wat hebben, want ik wil een dik uiterlijk, prestaties.... ¿¿¿ prestaties ¿¿¿ met 2 MB VGA P133??? prestaties boeje me nie... ook voor het eerst hoor :P |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar dat lijkt mij goed te doen. Vraagje: zit de floppy aan de ene kant van de kast en de cdrom aan de andere kant? Is dat niet een beetje onhandig?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| mjah de hoekprofielen (dus niet de rechte) waren 15 euro p/s, daarheb je er 6 van nodig... dan nog 3 meter recht profiel, 1 m2 plexiglas, nog wat lijm, boren en schroeven en dan was dat van aluminium! RVS kostte 2x zoveel, en titanium was onbetaalbaar, vandaar de keuze voor hout, nie duur, lekker stevig en origineel (dikke laklaag erover hoppa) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| zelf kast maken | rusty | Casemod Junkies | 13 | 10-01-2007 16:58 |
| Zelf auto run cd maken. | brantje | Software Junkies | 17 | 5-05-2005 11:04 |
| Zelf fancontroller maken | Ragon | Elektronica Junkies | 16 | 10-04-2004 16:21 |
| Het zelf maken van WC blokkies | the widow maker | Cooling & OC Junkies | 41 | 6-09-2003 08:16 |