| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Heej heej, Zoals je wellicht op de frontpage latst gelezen hebt is er een X-gear behuizing getest, resultaat, slecht.. ![]() Ikzelf heb hier dus nog een Xgear Xblade staan, die ik wil vervangen voor een mid-range pre-mod case, Nu kan ik zelf niet kiezen, mijn budget voor een kast is 80 euro. Nu heb ik zelf al zitten denken aan: Chieftec DX-01BD-U Sunbeam Tunic Symetric 1 CoolerMaster Cavalier 3 ThermalTake Swing CoolerMaster Ammo 533 Heeft iemand nog een tip, of een opmerking over 1 van deze kasten? Van de sunbeam heb ik al gelezen dat deze erg dun is. Ikzelf ben een LANNER dus ik heb iets stevigs nodig. en ook iets dat niet snel beschadigd, Liefst niet te "basic" en in zilver/zwart. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Dan kan ik mezelf eindelijk eens vertonen op een LAN, met een fatsoenlijke kast, en hardware (word ook ge-upgrade) Tnx. P.S. als dit verkeerd staat, graag moven ![]() en anders, carpento, neem ff contact met me op via msn ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet | hellraver | Hardware Junkies | 5 | 15-08-2007 19:38 |
| Kan niet kiezen | sero | Hardware Junkies | 5 | 6-04-2005 20:36 |
| Vervelen nieuwe videokaart kiezen :P | Hellion | Hardware Junkies | 3 | 6-12-2004 15:11 |
| Nieuwe PC aanschaffen | gege | Hardware Junkies | 2 | 20-09-2004 18:02 |
| [nieuwe case] Kan niet kiezen,... jullie wel ? | Area 1337 | 27 | 13-09-2003 15:17 | |