| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 november 2006
| Hoi, Ik ga vandaag beginnen aan mijn houten kast, maar een vriend van mijn vader zei iets over straling dat door metalen kasten word tegen gehouden en bij houten kasten niet.. bestaat er zoiets? ging over radio ontvangsten ofzo.. Groetjes, Rikrik |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| De grote aantallen casemods van plexi en houten kasten bewijzen maar dat een pc kast niet van metaal moet zijn om correct te functioneren. In een metalen kast is je pc beter afgeschermd, maar dat is niet nodig om je pc goed/beter te laten werken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| De enige straling die vrijkomt is de lichtstraling van je power led, en zo extreem weinig elektromagnetische straling dat zelfs een goudvis er na 40 jaar niet aan dood kan gaan. Dus maak je maar geen zorgen ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Overigens is deze straling niet bepaald gevaarlijk voor mensen, de uitgezonden vermogens zijn véél te laag om schade aan te kunnen richten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 15 november 2006
| Citaat:
| ||
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 december 2006
| Pff die stralingen zijn zo miniem dat zelfs als je in huis rondeloopt het nog gevaarlijker is , zie maar eens naar als die radio- en GSM- stralingen die door onze hersen passeren. je kan wat freaky doen en daar een kooi rond bouwen maar dan zou ik der rond je huis ook eentje zetten.
__________________ || Stacker 831(bleu edition)||Asus Striker Extreme||Intel Q6600||POV 9600GT SLI||Ocz 4Gb @ 1066mhz|| Corsair 750Watt|| 3x Samsung T166 500GB (Raid 5)|| Windows Vista Ultimate 64Bit|| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2006 Locatie: Zutphen
| Even een vraagje, het heeft niet direct met stralings gevaar te maken maar vond het onzinnig er een nieuw topic voor te openen. Ik ga binnenkort zelf een kast bouwen uit MDF. Maar als ik 12mm dik MDF neem, is dat sterk/dik genoeg? Of kan ik beter een soort van frame erbij maken of dikker MDF gebruiken? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 november 2006
| wat zijn mensen tegenwoordig toch allemaal bang voor straling.. Bijna ieder elektrisch apparaat straalt straling uit.. als dit ''ECHT'' Gevaarlijk was, dan denk ik niet dat deze apparaten op de markt waren.. maak je niet zo druk! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cd 'bak' voor zelfgemaakte (houten) kast los te koop? | Rikrik | Casemod Junkies | 8 | 5-02-2007 10:03 |
| 1st mod houten case | nijntjestfreak | Casemod Junkies | 7 | 25-04-2006 16:02 |
| Wat vinden jullie vriend(in)en van casemodden? | Jamba | Area 1337 | 45 | 23-07-2005 16:15 |
| PA markt Houten | DJD xtreem | Area 1337 | 10 | 4-03-2004 16:56 |
| Houten case | icezAz | Casemod Junkies | 19 | 25-02-2004 19:54 |