| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2006 Locatie: noordwijkerhout
| goedenavond mensen ik ben bezig zelf een case te maken. vanaf scratch. met een 3D tekenprogramma. ik gaat een klein kastje maken met een vlakke achterplaat met daarop de componenten. er omheen komt plexiglas en alle uitgangen naar beneden. waardoor ik hem op kan hangen en dan is het net een schilderijtje. haha Het vraagje: De componenten in de pc hebben de aarde via hun behuizingen naar de case? misschien weten jullie het? mvg hachmang ps: ken iemand ook ff zeggen hoe ik een plaatje hierbij kan doen ken ik alvast wat laten zien. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hoe moet ik beginnen??? | case_goth_ | Casemod Junkies | 29 | 25-05-2006 11:41 |
| Hoe beginnen met een bierkrat | dirkjan | Casemod Junkies | 2 | 20-04-2006 17:57 |
| Waar te beginnen. | Foxy | Casemod Junkies | 6 | 31-01-2005 13:48 |
| [WC] Hoe ermee te beginnen? | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-07-2003 15:34 |