| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2006 Locatie: Elst (Utrecht)
| Citaat:
Klopt niet helemaal, kheb em zelf ook gehad, L30 toch? Die werd mooi stil, de jouwe hoorde je nog aardig ratelen ![]() | |
| | |
| | #167 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #172 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| DOOR WIE? Wat een ***! Jemig, een beetje casemods namaken! Dat vind ik echt een minne streek! Jij je best doen, en zijn een beetje een mooie mod hebben door hem na te maken. EDIT: Natuurlijk heeft Gert zitten photosoepen.. En ik mij druk maken :P Het kan immers nooit: Precies dezelfde kast, uiterlijk, mods, zelfs de boutjes! EDIT#2: Ik mis trouwens wel een lcd scherm Misschien dan toch niet gesoept?
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #173 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Ik denk niet dat dit een PhotoPoep is Zou Koradhil hem zelf niet blauw hebben gemaakt(?).Was BTW wel sarcastisch bedoeld ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #174 (permalink) |
| Ik vind de blauwe misschien wel mooier! :P Tenminste niet zo'n aquarium pompje in je zicht. (Zegt maar niets over zijn eigen case...)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #176 (permalink) | |
| Citaat:
En dan nu nog een blauw 128x64 LCD op het zijpaneel, en dan is hij helemaal klaar!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #177 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Hahaha nee jongens het is geen photosoep en ik heb m ook niet zelf gemaakt ... De persoon die hem gemaakt heeft heb ik op msn en hij heeft wel toestemming gevraagd. Als je trouwens goed kijkt zie je wel wat verschillen. Bij de blauwe zit de radgrill een kwartslag gedraaid, en de boutjes zitten wat verder weg van de rand. |
| | |
| | #178 (permalink) |
| Ow, vandaar dat ik al zo raar tegen die radgrillz aankeek. En betreft de boutjes, mooier dan het origineel! Ik hou er niet van als de boutjes dicht op het window/mesh zitten. Wat verder weg geeft een ruimer en sterker(?) uiterlijk... vind ik ![]()
| | |
| | #180 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nou, dat hangt er vanaf hoe je dat doet. Ik vind het origineel sterker eigenlijk, maar wat is er mis om te constateren dat andere keuzes mooier uit kunnen vallen ![]() Op deze manier kun je dat wel goed vergelijken.
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] //Define. (Mystique) | Qaos | Casemod Project Logs | 30 | 3-07-2007 22:06 |
| [REV] CoolerMaster Mystique 632 | Koradhil | Frontpage Discussie Forum | 7 | 3-02-2007 20:49 |