| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Vandaag kwam ik op internet een hele vette casemod tegen, gebaseerd op twee Mystique 631 behuizingen. ![]() Dat is nou een casemod naar mijn smaak. Geweldig ! Nog wat meer pics... ![]() ![]() Het worklog vind je hier. De kans is groot dat jullie wat dingen uit deze mod terug gaan vinden in mijn mod ![]() |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Wow, mooi ding. /me gaat de worklog maar eens doorkijken ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Wow, mooie mod... Hoop dat die van jouw net zo mooi word, Koradhil ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #38 (permalink) |
| De winnaars van de CM casemod compo zijn inmiddels bekend gemaakt, en die mod is dan ook 1e geworden. Zwaar verdient gewoon. Zelf heb ik trouwens 2 stemmen gekregen :P GoTaLL had er 3 dus ik ben tevreden En dan nog iets.. vandaag zijn de finalisten van the Benelux Casemod League bekend gemaakt, en ik zit er ook bij ![]() |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Aquamedia heb ik gisteravond helemaal in elkaar gezet, alle kabeltjes gesleeved en alles aangesloten. Enige wat nog gebeuren moet is de waterkoeling vullen.. Aquamedia gaat namelijk mee naar Regroup, evenals Mystique, maar daar is nog niets aan gebeurt. |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Het zit er eindelijk aan te komen, de casemod kan van start gaan. Tot op heden is er nog helemaal niets aan de case gedaan, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. Ten eerste: ik heb er een nieuwe sponsor bij. ![]() Van Starsystems krijg ik een tweetal reservoirs van Alphacool, een 5,25" Slot-in bay reservoir en een Coolplex Pro Plexi 10cm. Het bayreservoir komt niet in deze mod maar in Aquamedia. De waterkoeling gaat verder bestaan uit een Black Ice Xtreme I radiator, een Hydor L30 pomp en waterblokken van Asetek die ik ga ombouwen zodat ze gewone 8x1 schroeffittingen hebben. Daarvoor haal ik het originele plexi deksel van de blokken en maak ik van 8mm plexi nieuwe deksels. Ik heb UV groene slangen besteld maar ik heb ook nog zwart liggen dus ik ga eerst kijken wat me het beste bevalt. Morgen komt het plexiglas binnen dat ik besteld heb bij Bouwplastics. Daarbij zitten ook stukken UV groen plexiglas voor deze mod. Wat daar precies mee gaat gebeuren zien jullie vanzelf wel ![]() Owja, ik heb ook een GeForce 7600GS besteld voor Aquamedia, een 320GB Seagate HDD (mn 3e) en drie groene UV ledfans voor deze mod. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] //Define. (Mystique) | Qaos | Casemod Project Logs | 30 | 3-07-2007 22:06 |
| [REV] CoolerMaster Mystique 632 | Koradhil | News & Review Junkies | 7 | 3-02-2007 20:49 |