| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Hierzo ![]() Ik snap overigens niet wat er mis is met die afbeelding hoor, hier werkt het gewoon en de url klopt ook. Ik heb trouwens een oplossing voor het probleem met de roosters. De handgreep blijft zitten, maar het raam komt helemaal tot aan de handgreep. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Woei, had deze nog helemaal niet gezien. Dacht dat een simpel modje was, misschien door de naam :P Nu ik weet dat jij hem maakt volg ik hem wel Ga je IO doen aan de UT? Als je nog vragen kan iemand bij mij op stage ze misschien nog wel beantwoorden. Ik werk nu soms 6 uur per dag met solidworks, dus ik maak voor cubeleon ook wel eens wat ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Volgens mij zijn mijn mods ook vrij simpel hoor, het is gewoon de afwerking en het totaalbeeld ![]() IO aan de UT of TU/e, ben ik nog niet helemaal over uit. Ik ga natuurlijk eerst een meeloopdag doen dus dan kan ik genoeg vragen stellen. |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Hoeveel kostte je dat?!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Thanks allemaal ![]() Ik heb de schetsen geupdate. Nieuwe texture op de case en de drivebays heb ik er nu ook in verwerkt. En het moederbord is geupdate, die heb ik zelf maar eens nagemaakt ![]() ![]() En nog een schets van de bovenkant: ![]() |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Iig kan je binnenkort van mijn kant een 20 pagina's tellende tutorial vinden over hoe je dergelijke designs in Sketchup kan ontwerpen, met nadruk op het ontwerpen van mods. Nog ff een aantal weekjes wachten. ![]() | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Cool, ben benieuwd. DFI mobo is overigens te downloaden: http://www.korazu.com/page.php?al=sketchup Daar komen later nog wel meer onderdelen bij. |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Citaat:
Een / te veel na je http: ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] //Define. (Mystique) | Qaos | Casemod Project Logs | 30 | 3-07-2007 22:06 |
| [REV] CoolerMaster Mystique 632 | Koradhil | News & Review Junkies | 7 | 3-02-2007 20:49 |