| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Na wat fiasco's aan mij CAD-case waar ik eigenlijk helemaal niet tevreden mee ben, en de hardware die maar op zich laat wachten, heb ik een idee opgedaan voor een nieuwe case (eigenlijk gepikt van de CAD case, maar nu gaat het een andere uitvoering worden). Het moet nu een vrij diepe kast worden, en ik was aan het denken om twee Antec P180's aan elkaar te zetten. Nu zou ik dan wel van de achterste kast de voorkant met de trays afzagen, en de achterkant van de voorste kast moet er natuurlijk ook af. Ook moet het compartiment gedeelte eruit, anders heb ik niet genoeg intake voor de hele case. Dan zou ik ook de bovenste outtake van de eerste kast dicht moeten maken, anders zit er een gat in het midden van mijn case, en dat staat natuurlijk niet. Dus dan was ik aan het denken dat het misschien makkelijker zou zijn om gewoon een hele case zelf te maken, maar deze keer dan wel met aluminium (MDF is zo brak om te verwerken, ik heb er echt genoeg van), maar ik heb niet echt ervaring met het verwerken van aluminium. Ik weet alleen dat het een bitch is om te verwerken. En dan zou ik ook nog eens zo van die schuif zijnkanten willen (zoals elke case heeft, je weet wel), maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen zonder dat je het langs de buitenkant ziet. Dus als iemand mij even kan vertellen wat het verstandigste is, dan ga ik eens kijken hoe het zit met de zin om er weer aan te beginnen hiero. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Lijkt me een beetje lastig om dat voor ons te bepalen eigenlijk. Als jij de gereedschappen niet hebt voor alu te bewerken - een metaal wat overigens uiterst fijn te bewerken is met de juiste tooltjes - dan ben je al snel uit gemod. Jouw idee is opzich wel realiseerbaar, maar daarvoor zul je over de nodige vaardigheden moeten bezitten... Daarbij zal het nog niet makkelijk zijn, vergis je niet in de arbeid..die zal alles behalve makkelijk zijn. Komt heeeeeeeeeel wat kijken bij het maken van een home made case. Weet je wat het verstandigste was :P : had hier nix gepost, had het allemaal perfect ge-fröbelt en een leuk verkooppraatje opgesteld van 500 worden zodat je nummero uno met de compo haalde! Hahaha... Kunnen de pieten die mooi gaan bouwen Čn had jij een dikke psu ![]() Alle gekheid op een stokkie, nu moet ik echt gaan slapen ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Ik doe het hoegenaamd niet voor die PSU, ik heb een Tagan 700 u25, dus ben ik toch niets mee... Maar ik ga het gewoon op maat laten maken denk ik, ik wil namelijk bochtjes! En dat persen ga ik sowieso zelf niet kunnen, dus dan laten we dat even doen. Dus stel ik laat alle platen op maat persen, dan zou het redelijk te doen moeten zijn denk ik, moet ik enkel nog verlijmen en stukjes eruit zagen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zelf een case maken, tips?? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 7 | 14-12-2006 19:10 |
| [Casebadge] Hoe zelf te maken? | eXistenZ | Area 1337 | 2 | 20-01-2006 08:05 |
| Casemod: vanaf oude case of zelf maken | twisted_mind | Casemod Junkies | 7 | 8-12-2005 11:54 |
| Asus moederbord, Twee cpu's ? Op elkaar ? | black magic | Hardware Junkies | 7 | 12-10-2003 21:02 |
| Het zelf maken van WC blokkies | the widow maker | Cooling & OC Junkies | 41 | 6-09-2003 07:16 |