| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Gewoon licht opschuren en dan spuiten met autolak. Dat geeft bij mij het beste resultaat. Ik heb meerdere lagen over elkaar heen gespoten voor goeie dekking. Als je kast op een plaats staat waar krassen kunnen komen, dan moet je er een laagje blanke lak overheen spuiten. (zijn ook krasbestendig te krijgen volgens mij)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Als verf kan je spuitbusjes gebruiken, verkrijgbaar bij een oto zaak. Kijk goed uit met de soorten lak, bij een verkeerde lak kan het bijvoorbeeld gebeuren dat de blanke lak de gewone lak opvreet. Goed schuren en ontvetten is het halve werk ![]() Ooowhjah, er is hier ergens een FAQ/How To omtrent spuiten als ik me niet vergis... Edit: Het staat zelfs met grote koeienletters op de frontpage ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het proces blijft toch min of meer hetzelfde hoor, alleen een kunstof primer zorgt voor een beter hechtiging op het front. Bij gebruik van een onjuiste primer, slechte primer wil de lak nog wel eens snel gaan bladeren...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 oktober 2003 Locatie: Antwerpen
| Je moet wel en beetje oppassen met je kunststofprimer. Het gebeurd nogal snel dat je teveel spuit en dan droogt deze op in vlekken. En deze vlekken blijf je zien in je lak. Ook moet je eerst testen of je plastiek tegen je verf kan. Het gebeurd wel eens dat je plastiek van vorm durft veranderen of bijeenkrimpt. Voor blanke lak raad ik aan van dat te laten doen. Ik ken niemand die een echt perfect resultat neerzet met een spuitbus. Voor verdere vragen mag je me steeds mailen hoor... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voorkant PC | sytox | Casemod Junkies | 5 | 6-01-2008 17:17 |
| Mijn Zelfgemaakte Computer | achmed1 | Hardware Junkies | 5 | 27-02-2007 14:51 |
| Kunststof kopie maken van wapen. | Meert | Casemod Junkies | 16 | 22-06-2006 19:01 |
| Mijn Computer | AxeV | Hardware Junkies | 20 | 16-06-2003 17:26 |
| Mijn computer stiller maken? | Mr. van Dooremolen | Cooling & OC Junkies | 17 | 12-05-2003 12:56 |