| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2006 Locatie: Den Oever, Wieringen, N-H, NL
| Hoi Ik ben nu dus bezig met mijn window, alleen ik wil der dus een plaatje in maken, zoals te zien is op deze foto: ![]() Alleen deze heb ik nu dus wel op me window staan, door middel van rasters te maken en over te tekenen van het plaatje, maar nu heb ik al een stuk uitgezaagd, en ik vind het eigenlijk neit mooi! rondingen enzo vind ik beetje slecht.. Hoe kan ik nu dus een plaatje opmaat maken voor mijn window, zonder hem te hoeven overtekenen, hoe doen jullie dat?!? En hoe maken jullie dat dan weer op je sidepanel?, toch ook tekenen of....?? Groetjes
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Maten opnemen, in Photoshop invoeren. Plaatje erin kopiëren. Zorgen dat het geheel flat 2D is (als dat het al niet is). Opdelen in meerdere printbare stukken. Uitprinten. Uitsnijden tot de juiste maten. Aanelkaar plakken met plakband en als laatste stap op het zijpaneel plakken. ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
oke, ik ga het ff proberen!
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| een maatje van me die zei, moet je met terpetino ofzo, over die tekening gaat, dan drukt ie af op die panel!? Klopt dit, of is dat onzin, ik zou het niet weten, hebben jullie dat al eens gedaan?
__________________ Alles binnen Check me CiPKast: FullTower van AOpen was GratisCiP MoBo: Asus P5N32-SLI SE Deluxe|Proc: Intel Core2Duo 2,4GHZ| Mem: Corsair 2x512MB|Video: MSI 7900GTO |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Met Thinner, zoals in de spiegelmod tutorial? Ja dat kan werken... Maar dan moet je het alsnog op de juiste maat uit printen en goed erop wrijven. Gewoon het papier op de afplaktape (waarmee je je panel hebt afgeplakt om de verf te beschermen en beter te kunnen zagen) plakken, en dan door het papier heen zagen. Zorg er wel voor dat je goed veel lijm gebruikt, vooral op de delen waar gezaagd moet worden. Anders is er de kans dat het papier losschiet. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De beste manier om fans te plaatsen? | Jethro | Cooling & OC Junkies | 14 | 3-08-2006 23:44 |
| Hoe kan ik het beste fanholes maken? | IJmuiden | Casemod Junkies | 20 | 23-11-2004 17:44 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 20:48 |
| [Stof] Hoe het beste schoon maken | TreboR | Casemod Junkies | 23 | 16-12-2003 15:47 |
| Hoe en waarmee het beste backup maken ? | Lampje | Software Junkies | 10 | 16-10-2003 17:07 |