| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juli 2006
| Hoi, ik weet niet waar ik dit precies moet plaatsen maar het is om jullie te helpen(geen reclame) als jullie plaatjes voor forum willen uploaden van je case etc kun je dat gratis zonder reclame doen op http://upload.timweb.nl de site is nog in test fase dus er kunnen nog fouten inzitten. Ik hoop dat jullie hem gebruiken Groeten Tim |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 juli 2006
| Citaat:
Groeten Tim | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Webspace = Iets in de geest van een .nl of 25Mb die je gratis van je ISP krijgt. Imageshack = Een massa stortplaats voor afbeeldingen. Maar moet zeggen het ziet er netjes uit je upload-page. P.S Wat de boer niet kent, eet hij niet . Komt er dus op neer dat je de boel moet promoten, miss mag je een banner draaien op CJ of iets dergelijks aan promotie, maak reclame voor je zelf.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| waar kan ik uploaden? | ErRoR | Software Junkies | 10 | 8-06-2004 22:11 |
| hoe plaatjes uploaden | black magic | Area 1337 | 15 | 23-09-2003 19:46 |
| Uploaden? | Hummel-X | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 2-01-2003 10:19 |