| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Creative X-Fi "Music Creation" Mod ![]() *** Dit is niet de X-Fi mod die NU op Bit-Tech.net staat, die is een oudere. *** Dit is een hele mooie mod, en ook nog eens met leuke lichteffecten. Graag zou ik willen weten HOE ze aan deze lichteffecten gekomen zijn, want ik kan nagenoeg niet genoeg informatie uit de CIP halen. Het filmpje staat helemaal onderaan op de allerlaatste pagina van de CIP. EDIT: Een linkje maken naar het filmpje lukte mij niet. En het plaatje verkleinen ook niet... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Mooi mod is het! Maar licht effecten vind ik niet zo heel speciaal gewoon met ledjes en eventueel wat glow onderdelen.. P.S. plaatje ff resizen dmv html tags en het filmpje werkt niet ![]()
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Gave case! Je kunt je plaatje resizen door onder je getypte bericht even het vakje: Schakel HTML uit in dit bericht uit te zetten.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 22:36 |