| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006 Locatie: Zaandam
| Ten eerste hallo allemaal ![]() Ik ga binnenkort beginnen met me eerste casemod, nu wilde ik eerst een goeie basic kast kopen en zat ik hier en daar al op webshops te kijken zoals alternate.nl, mijn vraag is echter: moet je als casemodder nog op dingen letten als je een kast koopt? kwa vorm, afmetingen etc? (sorry als deze vraag hier verkeerd staat) Ik hoor het wel ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Aller eerst welkom op onse site. Welke case je koopt is geheel aan jou de keus, wij hebben een andere smaak dan jij en dus moet jij de case kopen die jij mooi vind. Ik zal je even op weg helpen, neem een strakke case met niet teveel extratje en neem vooral geen premod case, daar kan je niks mee. En zou je misschien ook je sig willen aanpassen, je mag geen plaatjes in je sig hebben volgens de Policy van CJ. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| De vorm en afmetingen zou ik wel degelijk op letten. De afmetingen zijn wel handig, het licht ernatuurlijk nčt aan wat je voor iest wilt, een m-atx kastje of een dikke bigtower waar je maar liefst 8 hd's in wilt dumpen. Het is net wat je wilt he. En de vorm, sjah, het oog wilt ook wat he ![]() Het wordt dus je eerste mod, misschien doe je er beter aan om enkele vaardigheden uit te oefenen op een ietswat oudere, goedkopere case dan de nieuwste Lian Li bij wijze van spreken. Na wat geklungel kan je vervolgens nog altijd eens die Lian Li o.i.d onder handen nemen, het zou natuurlijk dood zonde zijn als je een dure case ver***kt... Verder zou ik veel reviews lezen voor een betere kijk in/op verschillende cases, begin maar eens hiero op CJ, er is genoeg plezant leesvoer te vinden ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| « Krimpkous
|
Pc Compleet!! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Overclock waar moet ik op letten? | Wava | Cooling & OC Junkies | 8 | 26-06-2008 01:42 |
| waar moet ik op letten/ hoe doe ik dat? | Meganoob | Cooling & OC Junkies | 3 | 20-09-2004 22:07 |
| zelf koelblokjes maken, waar moet ik op letten? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 32 | 17-12-2003 10:10 |
| Waar kan ik deze kast kopen??? | Ice T | Area 1337 | 1 | 2-10-2003 08:58 |
| Waar koolance 601 kast (blauw) kopen goedkoop WEBSHOP? WELKE | joost_mod | Casemod Junkies | 3 | 13-09-2003 13:47 |