| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| Ik ben van plan om binnenkort mijn "project" te beginnen en me pc kast es helemaal te veranderen. Nu ben ik van plan om er een window erin in te zetten en deze wil ik blauw laten oplichten. Wat kan ik het beste hiervoor gebruike? ik liep zelf te denken om in de randen van het plastic groeven te maken, waar dan precies een neon/glow string in past. maar is dit voldoende om de gehele window blauw op te laten lichten? Of zijn tog blauwe LED's beter aan te raden? vanwege de hogere insensiteit? Graag uw reactie. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2003 Locatie: Enter
| ik heb ook zoiets gemaakt (hier zitten 2 ccfl's onder) en zoals je ziet licht het plexiglas zelf niet op, dit komt omdat het licht nergens tegen weerkaatst word, maar zodra je ergens een kras maakt licht dit enorm op en krijg je zo'n effect: ![]() ![]() btw... ik zie dat dit een beetje groot is, maar hoe ken ik een grootte toe aan een pic hier? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Dat is dus echt geeeeeeen fotoshop, believe me! het zijn 2 platen plexi achter alkaar (1 voor het rode gedeelte en 1 voor het blauwe) en onder allebei een CCFL... zeker mooi en goed gemaakt... Maar zoals je ziet lichten alleen krassen op en het raam zelf niet, dus je hebt er alleen wat aan als je er iets in graveerd.... en hoe? met Led's is het makkelijkste en CCFL is ook wel te doen, een geul maken voor glowstring is echt er heeeeel moeilijk... (hoe wou je dat gaan doen?? ) ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Bedankt voor de reacties.. om terug te kome op te antwoorden.. ik weet het zelf nog niet.. maar ik wil dus een Barcode uitsnijde.. zoals je weet zijn dat gewoon dikke en dunne strepe.. denk dat ik het mat moet schuren om het gewenste effect te krijge.. of hebbe jullie andere ideeen? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Laten zandstralen... Maak een straalmasker of laat er ergens 1 snijden, daarna even naar de autospuiterij en je hebt een window met kwijlfactor 10 !
__________________ VORTEX.MICRO @ 95% - PROJECT VORTEX PROGRESS: 35% (on hold) |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2003 Locatie: Enter
| ik denk dat je met schuren wel het effect van oplichten krijgt, alleen is het wel lastig om detail te houden denk ik. stralen is wel een goed plan, maar je moet maar net ff weten waar je daarvoor terecht kunt |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Als je het goed koelt zou het ook met een bovenfrees kunnen, dat wordt iig mooi strak als je een geleider gebruikt. Verschillende freesjes voor verschillende strepen en klaar ben je. Ik heb het zelf nooit geprobeert maar volgens mij geeft dat wel een effect.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| ik denk tog dat ik een keuze zou moeten maken. het was niet prioriteit nummer 1 om via de window gewoon nar binne te kijke.. maar als ik het moet zandstrale kan je idd helemaal nix meer zien. ik was nog van plan om binnen van alles te doen.. denk dat ik dus dieoplichtende blauwe window plan moet laten vallen. Plannen voor binnen in de kast: Blauwe molex lichten Met UV pennen op de verschillende pci kaarten Blacklight Cool Cathode ROund cables met neon strings |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Goedkoop, koel, simpel en stil | ozzie | Casemod Junkies | 5 | 30-11-2007 10:22 |
| Energyboost.nl - De energydrink / snoep related shop | ModKid | Shop Junkies | 25 | 19-09-2005 14:18 |
| Gewoon een simpel raam | Niek | Casemod Junkies | 6 | 8-09-2005 16:36 |
| Simpel programmaatje | eXistenZ | Software Junkies | 10 | 3-02-2005 22:14 |
| Aluminium Window Rand Vraagje | Loki | Casemod Junkies | 6 | 11-06-2003 08:01 |