| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 september 2006 Locatie: Groningen
| Hallo, Ik ben nieuw hier en begin binnenkort met case modden. Nu ga ik er ook een window inzetten met plexiglas, maar ik heb geen flauw idee hoe ik plexiglas zou moeten bevestigen... kan ik zoiets gewoon erachter zetten en vast boren? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Volgens mij is het hem niet echt duidelijk hoe je het plexi moet bevestigen, dus komt hier kort een uitleg: je neemt je plexi en deze bevestig je achter je paneel. Het plexi kun je bevestigen met bison-kit of met popnagels, dat is aan jou om te beslissen, natuurlijk zijn hier veel verschillende mogelijkheden. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik heb bison-kit gebruikt... Dat plexi zit muurvast! Ik raad het aan, dan heb je ook geen kans op scheuren in het plexi (wat nog wel eens wil gebeuren met schroeven&boren...)
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Mischien vind je het leuk om een CiP te plaatsen? Om te laten zien wat je vooruitgangen zijn?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Laten we het nog maar even niet te ingewikkeld maken. :P | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Inderdaad. Als je bang bent dat het met een ringetje er onder nogsteeds mis kan gaan. Dan kun je ook de popnagel niet helemaal doortrekken tot het afbreekpunt zegmaar. Maar hem net iets daarvoor uit de tang halen en met een tangetje afknippen. Dan trek je de popnagel niet verder door dan nodig. Indien nodig het puntje nog even bijvijlen of schuren. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Temperatuursensors bevestigen | Olivier_14 | Cooling & OC Junkies | 6 | 22-08-2006 21:24 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| sensors bevestigen | undersquad | Hardware Junkies | 2 | 11-12-2004 19:26 |
| Plexi glas bevestigen | Gijs | Casemod Junkies | 2 | 31-10-2004 19:48 |
| Aluminium, aan elkaar bevestigen? (n00bvraag) | NL-Sneeuw | Casemod Junkies | 5 | 14-07-2004 10:27 |