| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Dit is een topic dat al zo vaak voorbij is gekomen en wederom is het antwoord hierop dat wij zulke dingen voor jou niet kunnen beslissen. Smaken verschillen zo enorm dus zulke beslissingen kan alleen jij nemen. Ook wil ik je erop attenderen om hoofdletters te gebruiken en niet midden in een zin Enter in te drukken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Leef je uit en be original, over smaak valt tenslotte niet te twisten.... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Persoonlijk vind ik dat meer dan 2 verschillende kleuren licht, knipperlichten en dat soort dingen al snel irritant wordt. (de meeste onderdelen uit het assortiment van Sunbeam en Thermaltake, dus ) Verder is het vooral een kwestie van smaak. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [WC] is dit een goede samenstelling? | roel450 | Cooling & OC Junkies | 1 | 17-02-2006 01:04 |
| Samenstelling pc. | !c3c0ld | Hardware Junkies | 9 | 29-08-2004 11:53 |