| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 september 2006
| Hallo, Ik ben voor de eerste keer een voeding aan het meshen en dat lukt goed, maar nu zit ik met het volgende probleem: Ik krijg de plug van de Sata-Voeding niet los. Hoe moet ik dit doen?? Bedankt, Mike |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 september 2006
| Die zwarte dingetjes bedoelje, zoals op deze foto vlak bij de kabels: ![]() Laat maar, het is gelukt Nog een vraagje: Hoe zorg ik bij het dichtbranden van de randjes van mijn mesh dat het niet gaat klonteren en het een beetje netjes blijft? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik weet niet of het een krimpkous effect is, maar krimpkousjes krimp ik meestal met een verfbrander of een soldeerbout eronder houden. Dit werkt best goed!!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 september 2006
| gebruik een fohn, bijna altijd in huis meerdere standen langer krimpproces wat het eindresultaat ten goede komt Modbreak Gelieve mooie, deftige zinnen te maken. En geen zinnen die heel de tijd van lijn verspringen. Ook hoofdletters en punten worden hier geëist. Jensn |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Je kunt de uiteinden van je mesh (sleeve) ook afwerken door er een krimpkous overheen te schuiven, en daarna natuurlijk te krimpen. Voorbeeld (lijkt wel een beetje raar door het Tie-Rapje onder de krimpkous): ![]() Dit is trouwens de site van Aerocool met meerdere plaatjes hierover: http://www.aerocool.us/p-psu/II+SE/ii+se.htm
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sleutels verwijderen | william | Software Junkies | 1 | 15-05-2005 16:25 |
| Oude CPU Koeler Verwijderen | Cyborg | Cooling & OC Junkies | 15 | 10-03-2005 11:29 |
| Mappen verwijderen zonder files te verwijderen | squid | Software Junkies | 3 | 24-07-2004 14:25 |
| HD in houd van sata naar sata raid verplaatsen. | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 11-03-2004 16:05 |