| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Post hier al je mislukking die hebt ervaren tijdens het modden zoals het breken van dingen, ontploffen van onderdelen of het lek in je waterkoeling. Hier wordt natuurlijk de CaseJunkies Policy nageleefd en pics mogen niet groter zijn dat 500 pix. Commentaren zijn altijd welkom, maar slow-chatten doe je beter met een messenger programma. Wie steekt van wal met zijn eerste mislukking? Jensn, uw casemod junkies moderator. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Statische elektriciteit + videokaart = videokaart die het één avond niet gedaan heeft, de volgende morgen deed ie het weer. CCFL's breken: komt hier wel redelijk vaak voor Processor tijdens het verwijderen van de koelpasta op de tegels laten stuiteren (vanaf ongeveer een meter hoogte): processor doet het nog prima, alleen is er een hoekje beschadigd van de printplaat (dus niet van de core ofzo ). Al bij al heb ik redelijk veel mazzel met m'n geklungel ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Nu je van een processor spreekt, ik heb ooit eens mijn processor verwisseld (3200+) haalde hem uit het socket en legde hem op het zachte bed. Ja, koeler moest ik ook ergens leggen, toen ik de koeler ernaast wou leggen viel het uit mijn handen recht op de processor en een aantal pinnetjes krom. Gelukkig kon ik ze nog met een cutter recht zetten en werkte de proc nog. :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Het is allemaal nog een tijdje terug gebeurt, toen ik nog maar net met casemodden bezig was: -processor cooler niet op processor, pc aan doen. Weg 1100mhz processortje -verkeerd de connectors terug zetten na het sleven: 2 hdd's en een dvd speler -stukje van mobo weggebrand (oorzaak nog steeds onbekend, maar mobo deed he nog) -voeding opgeblazen door onbekende oorzaak. Sloot pc'tje aan op scart van TV, gevolg dikke stroomvonken? Mwa, dit was het wel zo'n beetje. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Owke, hier komt de mijne...NIET SCHRIKKEN! Ik heb me PC in zijn geheel laten vallen... Ik was hem aan het verplaatsen, en zette hem ff neer, ik pakte em weer op om verder te gaan, en halverwege het oppakken *glip* Viel ie zo op de vloer Alles deed het nog, het enige wat wat tegenviel, was dat me CPU cooler eraf was, en dat was nogal een gepriegel om dat er weer op te krijgen Owja, en er zit nu een knik in het profiel van de kast :P
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik ben altijd bang dat ik een mod laat pleuren, net als ie af is. Zo was het ook bij het neerzetten van AfterBurned op het NKCM. :P Zal wat zijn als je hem dan op het laatste moment laat flikkeren. ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Toen ik jonger was een pc gekregen en helemaal uitelkaar gehaalt en in elkaar gezet , maar gewoon alles insteken waar het past. Toen ik hem aanzette kwam de rook tot door de behuizing alle stroom kabels waren gesmolte...
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dit is niet echt een mislukking maar een gigantische blunder.... Ik dacht dat mijn mobo+zooi erop naar de klote was... Uiteindelijk was ik het 4 polige stekkertje op het moederbord vergeten in te steken... Moet wel zeggen dat het mijn 1e intel mobo was, bij amd zit die er niet op. Nog 1tje, ben een keer met mijn dremel uitgeschoten over een oude videokaart, maar die werkt nog...op wonderbaarlijke wijze, want er zijn 2 smd-weerstandjes vanaf....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
. Hm, er komt zo snel niet erg veel in me op, hoewel ik zeker weet dat ik veel heb gemolt, opgeblazen heb en gruwelijk domme dingen gedaan heb met pc's. In m'n worklog heb ik wel het verhaal verteld dat ik een oud moederbord opblies, het geluid van de borrelende elco's was het misschien nog waard ook, alleen beetje zonde van m'n moederbord. We gaan zo te horen gewoon met z'n allen naar NKCM, gezellig . | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik neem een kratje mee!!! Mijn eigen lieve Brand pctje :P Ik heb trouwens nog een blunder: ik had mijn pc net geinstalleerd, met alle zooi erop en eraan. Ik dacht van: laat ik eens 2 partities maken van mijn schijf. Dus, partition magic geinstalleerd en 2 partities gemaakt. Het werkte perfect! Tot ik windows weer opstartte....1 bestand was missend, waardoor ik weer van voor af aan kon beginnen...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Op een oude stage. Mijn stage begeleider was geheugen stipjes uit gesealde plastic verpakking aan het snijden, gelijk bij verpakking nr1 heeft hij alle sporen van de contacten door gesneden met de stanleymes, oeps één dooie RAM. Toen mocht ik het proberen, het geheugen stipje bleef gelukkig heel, alleen schoot ik uit en koste mij dit het topje van een vinger. Het leukste, heb mijn hand helemaal onder laten bloeden, en dan heel hard schreeuwen, AAUW!. Ow wat schrok die gast :P
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Over opblazen van dingen gesproken, die ben ik ook vergeten... Hebben jullie ooit een kanl gehoord die uit je HDD kwam? Nou ik wel... en echt heel was ie niet meer... allemaal stukken door mijn case.. echt heel maf ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2006 Locatie: Lier, Antwerpen, België
| Stomste ding dat ik ooit heb gedaan... We hadden hier thuis zo'n pc van de jaren stillekes(heel oud dus) Die had het uiteindelijk begeven om nog steeds onbekende redenen(hij sprong nog aan maar zonder beeld e.d.) Pc opengehaald en eens gezocht wat er aan de hand was... Ik heb niets kunnen vinden door het overvloedige stof dat er in de behuizing stak(5-6jaar niet gekuist) :/ Eventjes gestofzuigt en toen deed hij helemaal niets meer op een paar biepjes na... Doodsgerochel? ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |