| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #167 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nog een hintje, voor het posten van codes kun je de noparse-tags gebruiken. Bijvoorbeeld: [noparse][img-width=640]URL[/img-width][/noparse] Je hoeft dan geen spaties te gebruiken ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #169 (permalink) |
| En noparse-tags posten doe je door er twee setjes van in je post te zetten ![]() Overigens, je had m'n geheim kunnen achterhalen door op de quote-knop te klikken ![]()
| | |
| | #170 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| blegh wat een $%^@ dag, gister inkopen gaan doen bij de gamma: accuboormachine 9.99 mini-hibbymachine(namaak dremel) 19.95 moerbouten en afdekkapjes 3.98 setjes figuurzaagblad (12x ijzer) 2.99 plaat acryl/plexi 11.50 totaal 63.39 ik met voorbereiding begonnen etc en vandaag begonnen aan modden van de kast(merkloos). metaalsnijschijfje gepakt, eropgezet etc begonnen, JESUS WAT EEN ONGEBALANCEERD RAMMELDING, 20 sec knal schijfje kapot....okjeej dan... nog een deze keer iets rustiger, hetzelfde KNAL stuk schijfje in mn arm hangen, en zo nog een keer. ondertussen omdat dat ding zo onstabiel was kast verkloot. terug na gamma gegaan (5 min voor sluiting) en gezegt dat k dat ding niet wou, zo mn geld teruggekregen, dan maar een decoupeerzaag die net zoveel kost. thuisgekomen zie ik dat er alleen maar een houtzaagje inzat terijl op de doos stond dat er ook een ijzerzaagje bijzat ondertussen was gamma dicht, het zou iets van f*ck it en gewoon gaan zagen snel zonder precizie en allen behalve recht enz, had ondertussen een nieuw plan maar dat zie je wel op de foto's van het eindresultaat (als de rest wel wel meezit) |
| | |
| | #171 (permalink) |
| Goed gereedschap is het halve werk, dat blijkt maar weer eens ![]()
| | |
| | #175 (permalink) |
| Ik heb net in 5 minuten drie slijpschijfjes vernield, en de stukken in m'n gezicht gevangen Gelukkig heb ik altijd een goede beschermbril op, en in dit geval ook nog een stofkapje (doe ik bij slijpen ook vrijwel altijd) dus de stukken hebben weinig kunnen raken ![]() Ik mod veilig of ik mod niet ![]()
| | |
| | #177 (permalink) |
| Mijn decoupeerzaag is nog stuk, daar moet ik nog eens naar kijken ![]() En modden zonder bescherming, dat doe ik gewoon nooit. Vrijwel altijd gehoorbescherming, een veiligheidsbril bij zaag- en slijpwerk en bij stoffig werk (vooral slijpen) ook nog weleens een mondkapje ![]() Ik heb al te vaak rondvliegende splinters / schijfjes gezien En een goede bril merk je niet eens, ik heb nu een vrij duur maar wel prettig exemplaar, soms moet ik ff checken 'heb ik 'm nou wel op of toch niet'.
| | |
| | #178 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb zowiezo een (veiligheids)bril, anders zie ik geen flikker. Heb links min 6,5 en rechts iets van min 2,25 Maar idd, goed gereedschap is het 3/4e werk! Merk ik op mijn werk al, Hilti is misschien supergoed spul, maar het gaat wel elke 2 jaar kapot. Nu hebben we alles van makita, zelfs de bouwradio ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |