| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ledjes kunnen niet zo veel hebben hoor. Vooral niet als je 24volt op een led fan zet........shit daar gaat mijn mooie 120mm ledfan
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #122 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
![]() en iedereen waar ik het aan vroeg zei: ja, dat kan wel, geen probleem, maakt niet veel uit ![]() Citaat:
mijne waren 4,5 volt en gingen naar 5 volt
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | ||
| | |
| | #123 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik ben ook weer een wijze les rijker... Koop niet te felle leds als je alleen maar een randje plexi wilt laten oplichten Straks zit ik met een mod die de hele buurt kan verlichten :PAan elke zijde komen 36 leds, ik vrees dat er ofwel een extra weerstandje aan gaat moeten of dat ik andere maatregelen moet gaan treffen :P
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| sloop een radio ofzo of koop een dimmer, iig, zorg dat je een dimmer krijgt, dan kun je het altijd aanpassen, kun je het ook uit zetten voor een film ofzo
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik laatst: m'n motorblok tikt... Dus ik naar de garage met de melding of ze de kleppenstoters kunnen afstellen. Waren het de krukaslagers Ik gelukkig net optijd naar de garage, want anders was mijn krukas ingelopen....Naja, dat was klaar op zaterdag. Ik de woensdag erop ermee weg, een hoop herrie van de versnellingsbak! Ik weer naar de garage op hoge poten. Zij van: we kijken morgenvroeg wel ff en dan bellen we je wel.... Dus ik die morgen telefoon opgenomen, krijg ik dit te horen: Uuhm, ja...die versnellingsbak, daar is de secundaire as van kapot....en die moet besteld worden... Ikke: wat? dat kan toch niet zomaar??? Garagehouder: uuhm, nee....de stagiare was vergeten er olie in te gooien toen je hier was voor die krukaslagers.... Dus ikke heb een versnellingsbak van 1000 euro voor helemaal noppes ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Wees blij dat ze de schuld op zich nemen, het komt vaak genoeg voor dat ze dan zeggen "ja sorry meneer scheurtje in het carter en olie weggelopen hier is de rekening"
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Hij zou eens moeten proberen, tis maar goed dat ie weet dat ik een zeer technische achtergrond heb :P (heb er weleens een paar dagen gewerkt)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #128 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 augustus 2007
| Wou eens fan vervangen in voeding. alle draadjes mooi aansluiten en eens testen ... niks voeding UIT, wat prutsen en weer testen ... leuk het werkt alles vastdraaien metalen omhulsel derop poef stroom uit en men haar recht (had voeding vergeten 2de keer uit te zetten ) Wild feestje gehad en pc van de kast gevallen. alles draaide nog, dacht zet ik hem er gewoon weer op. zet men glas aan de kant pak de pc vast en op het zelfde moment valt men glas recht in de pc ( was nie dicht ) het werd ook een feestje zonder stroom en al helamaal geen muziek meer sinds ik de pc daarvoor gebruikte :/ Anders gewoon wat foutjes of morsen bij solderen en draadjes verkeerd steken zo van die dingen ![]() |
| | |
| | #129 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| ik had mijn muis geverfd en met alcoolstift het scroll wheel geverfd nadien bleek da da scroll wheel keiveel zwart afgaf op mijn vingers en zo ook op mijn muis resultaat=muis die half fluo, half zwart ziet (lelijk, en ook een lelijk scrollwheel (maar da heb ek nu al opgelost stillekkes aan is die zwarte inkt wel al ant weg gaan van mijn muis (oef ) |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Ik vind jou spelling ook wel onder de noemer 'mislukking' vallen persoonlijk. Moest je bericht drie keer lezen voor ik het snapte..
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #131 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Tja dat word wel meer gezecht over hem maar hij heeft het nog stees niet door dat die slecht typt.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 december 2007
| Had een splinternieuwe videokaart gekocht paar jaar geleden voor om en bij de 500€ :/ , toen ik hem plaatste had ik er niet op gelet dat er te weinig plaats was, doordat er in het slot erboven al iets zat (weet niet meer juist wat) dusja dacht van, zet ik wat meer macht zal het er wel inklikken enja gevolg => de volledig zooi er af vanboven, alle condensatortjes of wat het ook zijn geplooit of eraf Sta nog steeds versteld van mijn eigen domheid ![]() |
| | |
| | #134 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Even de doos flink toetakelen, en zeggen dat je hem zo binnenkreeg. Dan krijgt TNT de schuld, en jij een nieuwe! ![]()
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #135 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Heb gisteren mijn toetsen bord en muis nog is kapot geslagen omdat mijn internet niet deftig meer werkte. zo een stuk of 8 keys van mijn keyboard lage op de grond of erges op mijnen bureau. juj lekker gaan puzzellen. 1voordeel: ik kon hem tenminste eens uitkuisen Want daar zat gvd veel vuil tussen ![]() en die muis daarvan heb ik da koperke da vanbinnen in zit (onder die blokjes dat je ziet) gebroken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |