| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #92 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Op mijn werk: Ik moest in een schakelkast wat aanpassen, dus het plc programma moest ook worden aangepast (wat iemand anders deed). Ik klaar, hij klaar, kast klaar, dus inzetten maar he.... Boem, de magneetschakelaars voor de motor links EN rechtsom te laten draaien komen tegelijk in (dus kortsluiting tussen 3 fasen 400V). Die gast: ik heb echt goed geprogrammeerd! Ikke: maar ik heb echt goed bedraad! Wij die bedrading gecontroleerd, geen fout. Ik kijk met hem mee in zijn programma: had ie 2 uitgangen geprogrammeerd, terwijl dat eentje moest zijn :P Weg 2x siemens 6kW magneetschakelaars :P (kosten zo'n 80€ per stuk:P )
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Ik moet zeggen dat de mensen waar ik mee werk, niet altijd even snugger zijn :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 april 2007 Locatie: Groningen
| ik heb er genoeg... om er maar even 1 te noemen: vorig jaar bijvoorbeeld: eerst een pc kapot gegaan, ik heb daarvan iets opgestuurd, ik dacht: heb ik wel mooi wat ram over, prop ik lekker in een van die andere pc's. dus zo gezegd zo gedaan, ram erin, kast dicht. pc opstarten.. zwart scherm. na een paar seconden, ik zo van: wtf? brandlucht! o_0.. had ik de ram er niet fatsoenlijk ingedaan.. hele mobo kapot.. ![]() |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Mijn pa heeft een paar jaar terug een domme fout gemaakt. :P Nieuwe processor gekocht, upgrade van AMD XP weet niet meer welke naar een 1600+. Goed, hij haalt de koeler eraf, veegt wat 'meuk' van de koeler, zet de nieuwe processor erin, en de koeler er weer op. Ik kwam net thuis toen, hij ging m net testen. Dusj, ik denk dat hij alles goed deed, hij zet de pc aan, mooi ff bios aangeklikt om te kijken of alles goed zat.Pc health status -> WTF??? 93*C? Nog geen seconde later viel het zooitje uit. Hij kocht een nieuwe processor, en ik gaf hem een tubetje koelpasta voor zen verjaardag. ![]() Verder maak IK natuurlijk nooit fouten! ![]() |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Vandaan mijn baas weer een blunder gemaakt: Hij had een netwerk kabel voor een netwerk gemaakt, hij alles afgemonteerd/stekkers afgeknepen (dacht ie). Toen het grote moment: hij steekt de stekker in het stopcontact! Een steekvlam van hier tot tokyo uit de 8 ports router: had ie een utp kabel per ongeluk tegen een fasedraad aan laten hangen Nu was die router niet zo duur, maar je had zijn gezicht moeten zien! Onbetaalbaar! Een half uurtje later, een nieuwe router verder had mijn baas nog steeds trillende handen ![]()
| | |
| | #102 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Grmbl.... leg nooit een thermisch beveiligde adapter op je monitor..... Wilde mijn losse hd weer eens gebruiken maarja de adapter lag de hele dag al op een monitor die aanstond..... Niet meer aan de praat te krijgen hoopte al dat hij na afkoeling het wel weer zou doen maarja helaas pindakaas....... Maar even naar de winkel voor een universele...
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2007
| Een keer wou ons hele oude computer niet meer starten, dus men broer denkt misschien staat de voeding wel uit. Het was een hele oude voeding waar nog een schakelaartje opzat zodat je tussen het aantal volt kon schakelen. Mijn broer dacht het aan uit schakelaartje in te drukken maar jullie raden het al, hij liet in plaatst van 110 volt 220 volt door de voeding gaan(weet niet helemaal zeker)Opeens hoorden we BOEM! en allemaal rook :P
__________________ AC Ryan FTW! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |