| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Das lullig, maar je posts zijn beter te lezen met hoofdletters, punten, comma's enzovoort ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ooit een keer aan het klote geweest met een nog-ouder-als-P1-systeem-dingetje. Alles met mijn vriend uit elkaar gehaald. Fan spelen etc. Had ik de pc op mijn skelter gebouwd omdat ik die fan voor op de neus van mijn skelter wou. Ik dat hele ding op mijn skelter gooien en alles vastdraaien. Kom ik er even achter dat dat ding een stopcontact nodig had.... (ik was nog maar klein he... )En met diezelfde pc zag ik op de voeding een rood knopje :P Ik even uitproberen wat het was, voeding inschakelen, WHOEM, Pc fikte lekker Stopcontact bij mijn oma volledig naar de klote en 2 uur stroomuitval :/ Verder van deze pc waar ik nu op zit wou ik in de case kijken. Ik werd namelijk een beetje geintresseerd in hardware. Ik wil kijken. Gaat het niet los. Ik met een grote schroevendraaier tussen de naad krikken om dat ding los te krijgen. Hele case bekrast en bedeukt. Paar dagen later kijk ik in handleiding. Blijkt er achterop de case een grote knop te zitten om hem los te krijgen....... |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Tja.... je moet ook eerst de gebruikershandleiding lezen hoe iets werkt, en in jouw geval, WAAR het voor bedoeld is ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Het valt nog mee hier... Keertje voeding gesloopt, had hem opengeschroefd, en kwou de fan er even uithalen.. Zat vast met een 2-pin.. en wat kabelbinders.. ik knip die kabelbinders door.. en wat kabels.. Kabels gefixt met kroonsteentjes.. deed helaas niks meer... Keer bij iemand gewees, had een vaio, die piepte regelmatig.. Ik ga kijken in de bios: cpu temp: 81 graden.. Leuk.. case open.. BAM stofnest! alle fan in en uitgangen waren helemaal vol met stof... Ook leuk: Je Fan op Socket 775 plaatsen, en dan 2 pinnetjes niet vats krijgen.. resultaat: pc die bij het booten weer uit gaat.. ![]() Graka die oververhit is geeft ook leuk effect, reden: fan die niet draait.. paar drupjes olie.. fan draait weer.. beeld werd erger.. :| Voeding sleeven, en je P4 pin niet los krijgen, denk je.. ik ben slim, de 4pin is van plastic, die FIK ik er wel af met een AANSTEKER! plugje zwart, dag erna had ik lan.. voeding weg.. heeft hier aardige meneer in de pc zaak hem gefixt. kosten.. 7.50 ![]() |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| er zijn vast figuren hier die het meegemaakt hebben, een kapotte VGA ![]() zie hier hoe te repareren! http://www.youtube.com/watch?v=hjD8DN5XbTE&NR Wat een mislukkelingen ![]() |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Lost in space
| Citaat:
p.s., zou ie het nog doen in de pc?
__________________ Eart will continue in space and will battle to sruvive.... Computers will rule the world!, we only give them a face! 1+1= calculator mod? | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2007 Locatie: Leidschendam
| Valt bij mij gelukkig wel mee, ben ook nog niet zo lang bezig met modden. Nexus Ram coolers aangebracht, die plak je erop en dan bij het terugsteken erachter komen dat de aansluitstrip er buiten moet vallen. Verder heb ik me eens verteld en dus te weinig fan's besteld, gelukkig moest er iets anders worden nageleverd en heeft het me dus geen extra porto gekost. Wel bij een maat wiens pc als een straaljager klonk even de boel opengeschroefd, er kwamen gewoon brokken stof uit die je kon beetpakken! |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2007
| hmm ik denk niet dat het m'n eigen schuld is of misschien wel :P ik heb 2 keer aan toe een 400 W voeding opgeblazen of het aan mij ligt ik weet het niet hij stond in een afgesloten kast met paar gaten aan de achterkant niet bepaald slim wordt beetje warm daaro :P maarja binnekort krijg ik mijn 3e voeding (A) voortaan staat ie op mn bureau :P veel beter (sinds kort bezig met modden dus :P is wel mooi dat ie op mn bureau staat dan) |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004 Locatie: Nieuweschans
| Een keertje bezig met mobo's testen, hele boel mobo's aansluiten op voedingen en dan met 1 strookje ram ze bij langs gaan. Todat je de ram eruit trekt zonder de PC uit te zetten. mobo en ram beide weg:P |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Ik heb een keertje men oude pentium 3 op de vloer laten stuiteren, en er ramelde vanalles daarna (zo`n oude strook cpu was da) en ik trug zetten blijft gwoon rustig werken, is nu al 2 jaar geleden dat het gebeurde en hij werkt nu als server .Ook een keertje pentium 2 uit elkaar gezet, buite op en mooie dag aangesloten, en dan 1 voor 1 alles eraf halle en kijke wat er gebeurt. ik moet je zeggen, vonkie doet ie pas als je cpu eruit haalt of nadat je er water over heen gooide .Was wel lagge, ook een keertje voeding uit elkaar gehaald en aan gezet vonk, weg voeding, weg stopcontact, weg stop, weg half bureau. dat was het tot nu toe ongeveer, nog redelijk rustig .laters (ps en hele berg ledjes en weerstandjes laten ontploffen) |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Heb een paar weken terug met een vriend van mij een freesmachine gebouwd. Ding aangesloten, alle coordinaten werkten. Daarna de dremel erop gebonden om te testen. Stuk hout eronder, asus logo ingeladen en daar ging de frees!! Geweldig het werkte!!!....totdat de frees afbrak, de dremel daardoor losbrak, die dus op het hout viel, waardoor het stuk hout gelanceerd werd, waardoor er nu een ster in zijn ruit zit :P Daarna, nog een keer geprobeerd, dremel iets meer vastgebonden, aangezet, stond de snelheid van de stappenmotoren te hoog. Dus de dremel kreeg het warm, stopte ermee waardoor een freesje van 20 euro werd omgebogen....weg frees ![]()
| | |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2007 Locatie: Masterdam
| Ik had een oud pc en een BBGun dus ik bedacht wat ![]() BBGun Vs CpuCooler = Dus ik richtte ik raakte een van die blades en dat hele ding draaide zich stuk. BBGun Vs CPU zonder cooler op mobo werkend= Ik richtte die CPU werkte nog ik schiet! CPU doet laatste Kamikaze aanval en gooit hete core op me af LOL!!! resultaat Enorme brandvlekken.maar dat hield me niet tegen! BBGun vs oude extern CD/RW= Ik richtte ik schiet dat ding begon heftig geluid te maken en PATS! maar er valde niks te zien de cd erin knalde. BBGun vs THE BOSS HARDDISK! = Dus ik richt tegen die hardeschijf (denk eraan is erg krachtige BBGun) Ik schiet en BOEM! nou ja 7200RPM en die harddisk doet een KAMIKAZE aanval en schiet allemaal stukjes Microsoft op me af!!! schade verricht aan mij is stukje Microsoft in mijn been dat voelt namelijk niet lekker. Verder heb ik een keertje toen ik klein was een switch van de voeding gesschakeld waardoor er rook kwam niks anders. Dit is mijn verhaaltje ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |