| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Citaat:
te vet! ![]()
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 september 2006
| Hahaha, leuke verhalen, ik weet alleen nog van erg vroeger, was 4 of 5 ofzo, dat ik een floppy verkeerd om in een floppy drive heb gestopt en die deed ut nie dus wou ik um er weer uittrekken, Lukt ut nie Ikke Boos, dus toen maar keihard gaan trekken zodat de floppy drive meekwam. Pc Weggedaan :PKben nu bezig met eerste mod, maar gelukkig alles nog goed gegaan ![]()
__________________ Addicted to Casemodding |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juli 2006
| Laatst een netwerkkabel uit een pc gehaald en er weer ingedrukt. Bij het opnieuw erin duwen ineens een KNAL en een hele sterke brandlucht. Pc stond niet eens aan, stekker zat er wel in. Een vriend van mij had zijn computer open aangezet. Hij zag ineens in een hoekje van de computer een gloeiend puntje. Een seconde later vloog er een onderdeeltje weg en zat er een putje in de muur... Geen idee wat dat voor onderdeeltje was. Verder eens een keer een computer aangezet met de 230/125 switch op 125... En de zekeringen voor in de voeding zijn bijna niet te krijgen... |
| | |
| | #34 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Maarja, was mijn dure draadlose access point, daarom sloeg ik niet TE hard.. dus gelukkig niets kapot...Maar WEL gefrusteert.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 april 2005 Locatie: Ermelo
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| TIjdje geleden voor het eerst een PSU gemeshed. ging allemaal goed eenmaal klaar sluit ik de boel aan boem zegt de voeding, ik helemaal de ple*ris gescrokken. Naar computer winkel (wist toen nog niet zoveel van computers). Man van die winkel kijkt er naar schrikt zich ook helmaal de ple*ris. waarom zo ik niet weten allen de kabels waaren zwart geworden . maar verder was er schade aan de andre componenten te zien. hij zetten er een andere voeding in en alles ging weer aan . heel raar allemaal. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dan zul je waarschijnlijk een paar draadjes verwisseld hebben Ik heb mijn usb-stick naar de **** geholpen. Ik had een Sandisk cruzer micro 1GB. Die was uit mijn broekzak gevallen met het instappen. En toen ik achteruit reed, zag ik een blauw rubber ding op straat liggen.... Dat was het hoesje van mijn stick. En sindsdien is mijn stick in compact formaat....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Ik heb klungeligheden die altijd (tot nu toe) goed zijn afgelopen netwerkkaart wegleggen(werkte op de grond), stond er bijna op, hup kaartje op t bureau :P bij kameraad processor dr in zetten, koeling pakken om hem er op te zetten, klauwe onder de thermopasta de verkeerde ram kaarten meekrijgen bij computer beurs(paste dus ook niet eens :P ), bij telefoontje toch nog de kaarten kunnen opsturen om de goede terug te krijgen een rare versie van het mydoom virus hebben, dankzij overvoltage dus hardwarematige beschadiging oplopen (me pa had de pc aangezet, dankzij virus startte de pc elke keer opnieuw op waar door de piekvoltage bij het opstarten het dus alleen maar meer beschadigde), en de harde schijf werkt nog steeds ghost images kan ik er helaas niet meer overheen gooien :Pstuff like that ![]() |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| gelukkig gebeurt er bij mij nix @ max voltage je zou maar een DFI lanpaty hebben... 1.8 volt
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Als ik te boos ben op mijn pc schop ik gewoon lkkr hard tegen de case aan, gelukkig nog niet kapot gegaan maja. Case staat ook nog mooi op de grond zodat je lekker hard kunt schoppen ![]()
__________________ Mahaha, casemod in progess!!! Klik hier voor een previeuw van mijn casemod! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |