Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 1-09-2006, 17:16   #16 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Doodsgerochel? Nee, een leuk muziekinstrument .
Oud 1-09-2006, 17:29   #17 (permalink)

Standaard

We hebben hier een sticky topic van gemaakt. Enjoy it!
case_freak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-09-2006, 17:36   #18 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Eerder doodsgebliep!

Pas op! Ik *Bliep* Je dood hoor :P
Oud 1-09-2006, 17:41   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SupReme
Eerder doodsgebliep!

Ohja nu volg ik je niet meer? Wat is een doods gebiep?
tukkerpride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-09-2006, 18:13   #20 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tukkerpride
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SupReme
Eerder doodsgebliep!

Ohja nu volg ik je niet meer? Wat is een doods gebiep?
Doodsgerochel/doodsgebiep, snap je em? Wat een dijenkletser .

Misschien teveel space-invaders gespeelt?
Oud 1-09-2006, 18:17   #21 (permalink)

Standaard

Jongens, hier is het topic niet voor gedacht. Vertel lekker wat er is gebeurt door jou stommiteiten en er is niks aan de hand
case_freak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-09-2006, 18:44   #22 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Dit is op mijn stage gebeurd. Heeft nix met pc's te maken, maar was wel lache:
Ik ga met mijn stagebegeleider op pad om een kabel tussen een trafostation en een verdeelstation voor een paar huizen te vervangen. Die was rot en had te lage isolatieweerstand. Dus wij de nieuwe kabel parallel aangesloten en overgeschakeld op de nieuwe kabel. Alles werkte perfect. Wij dus: ohw, die kabel weegt ongeveer 7 kilo per meter aan koper, dus dat is een lekker centje als we ff naar de koperboer gaan. Dus wij wilden die kabel doorknippen en die gast pakt zijn heggeschaar uit de bus. (grote versie dan he ) Hij zet dat ding over de kabel heen en trekt het hengsel aan. 2 seconden later kwam er een steekvlam van een meter of 2 uit dat gat en zat de schaar vastgelast tussen de 2 stukken kabel.
Toen maar gauw ff naar de groothandel gereden om een mofje te halen en gauw de kabel weer aan mekaar geknoopt. Een paar uurtjes later waren we met de goeie kabel op weg naar de koperboer.....
Oud 1-09-2006, 21:49   #23 (permalink)

Standaard

Komtie dan

Mmm pc van me moeder is wat traag... ff wat ram adden... hej, het past niet! *RAM*RAM* Wtf?! wat zijn dat voor piepjes alsie opstart?! ff opnieuw... aaarg! M'nn moeder kreeg toen mijn pc

Even m'n floppy cable vervangen voor een rounded... zo, strom erop: wtf, alle fans beginnen te knipperen?! omdraaien, darn doet geen ruk... na halfuur weer wel gelukkig :P

Even alle cables sleeven... zo, kabels er weer in! wtf?! doet het niet! Na uur weer wel vaag genoeg

Met testvoeding: zo, even cdromspeler aansluiten of de voeding werkt... jep hij werkt*trekt cdromspeler weer los zonder voeding uit te zetten* Bwam cdromspeler naar de neut...

Toen ik 12 was: Windows even opnieuw installeren... Zo, formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan...
Uiteindelijk computer weggedaan en nieuwe gekocht :P

Juj! CCFL's! even zwaardgevecht doen... wtf, dingen gaan roken?!

Vrij rampzalig.
Oud 1-09-2006, 21:52   #24 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Knipperende fans? Dat is wel gruwlijk! En dat zwaardgevecht komt me ook bekend voor... :P
Oud 1-09-2006, 21:53   #25 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woezie
Komtie dan
Juj! CCFL's! even zwaardgevecht doen... wtf, dingen gaan roken?!
Oud 1-09-2006, 22:18   #26 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woezie
Toen ik 12 was: Windows even opnieuw installeren... Zo, formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan...
Uiteindelijk computer weggedaan en nieuwe gekocht :P
Dan spreek je over veilig formatteren hier is weer iemand!! :P heb het probleem ook eens gehad....had ook geen geduld om te w88 totdat ie verder ging
Oud 2-09-2006, 02:22   #27 (permalink)

Standaard

Vind eigenlijk ook dat windows dat wel wat duidelijker aan mag geven... :P
Oud 2-09-2006, 11:47   #28 (permalink)
Moderator

Standaard

ik heb ook wat domme dingen gedaan:
modden in je pc terwijl die aan staat :P
beetje kortsluiting tussen hdd en de verwarming gemaakt dmv mezelf
en toen ik mijn peltier koeler nog had vergat ik nog wel eens de aparte kabel van de hoofd unit er in te doen, met als gevolg dat je pc aan gaat met geen koeling.
want een peltier element waar geen stroom door gaat geleid helemaal geen warmte, gelukkig had ik het warmte beveiling aangezet
Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
creeper89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-09-2006, 15:09   #29 (permalink)

Standaard

(Bewust) Socket A (een oude 1800+) zonder koeler, deed niks. Beetje overklokken, deed niks, veel overklokken en F@H draaien voor 10 minuten, de knal en zwarte plekken van je leven (der zat een putje in m'n plafond).

Nieuwe PC in elkaar steken, alles werkt, Windows installeren en ondertussen moederbordje met alles erop in de case steken. Vastschroeven, uitglijden met de schroevendraaier, moederbord had 2 trasistoren en een halve northbridge minder. Uiteindelijk alleen mobo en HDD kapot (nuja, enkele clusters waren kapot, windows wou dus niet meer installeren).

Voeding ontploft toen ik gewoon de stekker erin stak, ze stond wel aan.
De voeding die ik terug kreeg van de RMA (zelfde voeding dus) is in brand gevlogen, moederbord was kapot, CPU was nog heel, graka kapot maar de fan van de koeler was gesmolten.
Ge'RMA'ed, en toen net ging de groothandel waar ik het had gekocht failliet, nooit meer wat van gehoord (graka was een 6800 Ultra, moederbord een high end MSI, in totaal meer dan 700 euro excl BTW).

Router kapotgeslagen uit frustratie (was niet zo hard bedoeld, ik wou em alleen maar beter laten werken).

Nog wel meer, maar niet zo spectaculair of echt dom...
Wolgarnaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-09-2006, 15:34   #30 (permalink)

Standaard

Zo te lezen heb jij ontiegelijk veel pech met je zooi en is het misschien verstandiger om een stresspoppetje te halen
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bug in het grote LOL topic $pA$tiC CaseJunkies Support en Feedback 6 27-07-2004 12:34
Het grote 'Wat is jou OC?' topic Kumaniwasimu Cooling & OC Junkies 339 1-01-2004 18:55
het grote lol topic wizz_kid Area 1337 629 16-09-2003 17:48
Het grote PDA Topic. Fleppuhstein Hardware Junkies 4 14-03-2003 12:01

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.