| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #20 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
. Misschien teveel space-invaders gespeelt? | ||
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dit is op mijn stage gebeurd. Heeft nix met pc's te maken, maar was wel lache: Ik ga met mijn stagebegeleider op pad om een kabel tussen een trafostation en een verdeelstation voor een paar huizen te vervangen. Die was rot en had te lage isolatieweerstand. Dus wij de nieuwe kabel parallel aangesloten en overgeschakeld op de nieuwe kabel. Alles werkte perfect. Wij dus: ohw, die kabel weegt ongeveer 7 kilo per meter aan koper, dus dat is een lekker centje als we ff naar de koperboer gaan. Dus wij wilden die kabel doorknippen en die gast pakt zijn heggeschaar uit de bus. (grote versie dan he ) Hij zet dat ding over de kabel heen en trekt het hengsel aan. 2 seconden later kwam er een steekvlam van een meter of 2 uit dat gat en zat de schaar vastgelast tussen de 2 stukken kabel. Toen maar gauw ff naar de groothandel gereden om een mofje te halen en gauw de kabel weer aan mekaar geknoopt. Een paar uurtjes later waren we met de goeie kabel op weg naar de koperboer.....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Komtie dan Mmm pc van me moeder is wat traag... ff wat ram adden... hej, het past niet! *RAM*RAM* Wtf?! wat zijn dat voor piepjes alsie opstart?! ff opnieuw... aaarg! M'nn moeder kreeg toen mijn pc Even m'n floppy cable vervangen voor een rounded... zo, strom erop: wtf, alle fans beginnen te knipperen?! omdraaien, darn doet geen ruk... na halfuur weer wel gelukkig :P Even alle cables sleeven... zo, kabels er weer in! wtf?! doet het niet! Na uur weer wel vaag genoeg Met testvoeding: zo, even cdromspeler aansluiten of de voeding werkt... jep hij werkt*trekt cdromspeler weer los zonder voeding uit te zetten* Bwam cdromspeler naar de neut... Toen ik 12 was: Windows even opnieuw installeren... Zo, formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... Uiteindelijk computer weggedaan en nieuwe gekocht :P Juj! CCFL's! even zwaardgevecht doen... wtf, dingen gaan roken?! Vrij rampzalig.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
hier is weer iemand!! :P heb het probleem ook eens gehad....had ook geen geduld om te w88 totdat ie verder ging ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| ik heb ook wat domme dingen gedaan: modden in je pc terwijl die aan staat :P beetje kortsluiting tussen hdd en de verwarming gemaakt dmv mezelf en toen ik mijn peltier koeler nog had vergat ik nog wel eens de aparte kabel van de hoofd unit er in te doen, met als gevolg dat je pc aan gaat met geen koeling. want een peltier element waar geen stroom door gaat geleid helemaal geen warmte, gelukkig had ik het warmte beveiling aangezet ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| (Bewust) Socket A (een oude 1800+) zonder koeler, deed niks. Beetje overklokken, deed niks, veel overklokken en F@H draaien voor 10 minuten, de knal en zwarte plekken van je leven (der zat een putje in m'n plafond). Nieuwe PC in elkaar steken, alles werkt, Windows installeren en ondertussen moederbordje met alles erop in de case steken. Vastschroeven, uitglijden met de schroevendraaier, moederbord had 2 trasistoren en een halve northbridge minder. Uiteindelijk alleen mobo en HDD kapot (nuja, enkele clusters waren kapot, windows wou dus niet meer installeren). Voeding ontploft toen ik gewoon de stekker erin stak, ze stond wel aan. De voeding die ik terug kreeg van de RMA (zelfde voeding dus) is in brand gevlogen, moederbord was kapot, CPU was nog heel, graka kapot maar de fan van de koeler was gesmolten. Ge'RMA'ed, en toen net ging de groothandel waar ik het had gekocht failliet, nooit meer wat van gehoord (graka was een 6800 Ultra, moederbord een high end MSI, in totaal meer dan 700 euro excl BTW). Router kapotgeslagen uit frustratie (was niet zo hard bedoeld, ik wou em alleen maar beter laten werken). Nog wel meer, maar niet zo spectaculair of echt dom... |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Zo te lezen heb jij ontiegelijk veel pech met je zooi en is het misschien verstandiger om een stresspoppetje te halen ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |