| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006
| Okay, 1 plaat van 66 x 160 cm acryl weg. De eerst 2 breuken gingen goed. Daarna had ik een wat groter stuk. Die ging ik zagen. Het zaagje trok heletijd naar links. Toen ik ging breken brak het helemaal krom.... Helaasch. Ga binnenkort weer een plaat halen -.-' |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Figuurzaag wil ook wel, als die zo ver kan komen had ik het daar mee gedaan en daarna bij geveild. Maar belangrijk is dat je zaagjes/zaag recht zijn/is, met slecht gereedschap gaat het ook niet goed! Neem vooral de tijd, nooit even snel zagen of afwerken. Dan wordt het niks, als je de tijd neemt komt het vast wel goed! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| probeer het eens met een decoupeerzaag met een speciaal plexiglas zaagje erop. en dan het zaagje zo langzaam mogelijk op en neer laten gaan, anders smelt het plexi gewoon weer aan elkaar achter je zaagje Ik heb een complete plexiglazen pc gebouwd, dit is naar mijn mening echt de beste manier. Al schijn je met dunner plexi met snijden en breken ook wel wat te kunnen. Heb zelf geen goede ervaringen met breken. dus: zagen, vijlen/schuren. eventueel daarna nog fijner schuren en poleisten. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| miss een tip voor de mensen die niet zoveel vertrouwen in zichzelf hebben (zoals ikke :P ) ik ben naar de lokale glasboer geweest en gevraag of hij een paar stukjes kon zagen. das een stuk voordeliger, ten eerste omdat je nix kunt verklooien (is toch op zijn kosten) en ik betaal per cm2! dus als je een simpel rechthoekig/vierkant stuk moet hebben kun je miss beter naar de glasboer fietsen!! ik was voor een plaat van 41x32 maar 11 euro kwijt, 4 mm dik.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| « wc testen
|
Beeldscherm spuiten » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lcd en acryl vraagje | ExisTenZe | Casemod Junkies | 4 | 2-09-2007 23:11 |
| Opgloeiende letters in acryl | annuh | Casemod Junkies | 28 | 26-02-2007 10:37 |
| vraag acryl panel bewerking | mcr | Casemod Junkies | 1 | 29-04-2006 19:28 |
| A.C. Ryan acryl panelen | Warheart | Casemod Junkies | 0 | 30-10-2005 18:53 |