| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2006
| hoi, Ik ben net begonnen met mn kast te modden. Ik heb al een raampje gezaagd. En nu wil ik mijn witte kast zwart gaan verven. Maar hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb de faq al gelezen over het spuiten. Maar kan je dat ook met een rollertje met zwarte verf doen? Of is spuiten mooier? En er staan ook in de faq dat je eerst een grondlaag moet doen en dan nog een keer. Maar er zit toch al een wit laagje verf op, dan hoeft er toch nog geen grondlaag ofwel?Alvast bedankt mvgr. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Als er al een verflaag opzit kan het idd al voldoen om deze laag een beetje op te schuren en vervolgens goed te ontvetten. Dan kan je in principe gelijk al met een andere kleur eroverheen, al is een grondlaag daartussen opzich niet echt een overbodige luxe. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| In de veronderstelling dat je wit laagje niet te hobbelig staat... Meeste cases zijn naar mijn bescheiden mening standaard slecht gespoten, als je dit gaat overspuiten wordt het alleen erger. Dus het beste is volledig afschuren, het blote ijzer ontvetten en dan grondlaag/primer aanbrengen
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 juli 2006
| Citaat:
En kan ik het ook verven met een verfroller? Of is dat niet mooi? | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juli 2006 Locatie: Belgie Hoboken
| Citaat:
![]()
__________________ Zelfs de aller beste,zijn als Noob begonnen... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan je kast prima verven met een roller, maar dan krijg je ook een wat 'grover' resultaat. Met spuitbussen kan je een mooie gladde laklaag aanbrengen, dat zal niet gaan met een roller.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verven en Snijden/Zagen van de case. | weedwalk | Casemod Junkies | 13 | 26-06-2007 00:07 |
| verven | CORPSE | Casemod Junkies | 8 | 14-12-2005 17:40 |
| Verven over een nietgeschuurd iets? | SaphuA | Casemod Junkies | 9 | 26-04-2004 12:38 |
| case verven | GBCHEATER | Casemod Junkies | 21 | 6-10-2003 22:46 |
| Verven | m-m | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 20-06-2003 13:13 |