| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Hallo modders, Ik was van plan binnenkort me eerste casemod in elkaar te zetten. Dit zal een zelfbouw project worden met de wel bekende aluminium profielen. Nu had ik nog een aantal vraagjes voor jullie voordat ik begin. Wat is de afmeting van een goed moederbord, dit omdat ik nog geen hardware heb en rekening moet houden hoe groot de modemplaat moet worden. Wat zeggen jullie van de volgende materialen en hebben jullie nog tips waar ik niet aan heb gedacht? - 15mm aluminium hoekprofielen; - aluminium verbindings hoekjes; - popnagels; - "wenk" wieltjes (die dus kunnen draaien); - MDF 8mm; - Aluminium plaatmateriaal; - Plexiglas; - Leds en CCFL's; - 120mm fans; Vergeet ik iets ;x? Kleuren: Waarscheinlijk zwart + wit + wit licht + aluminium Verder heb ik nog niet echt een naam of een idee voor de kast, ja schommelen wel ideetjes wat ik wil enzo, maar nog niet echt een thema oid. Iemand sugesties? MVG, tukkerpride |
| |
| | #2 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
ATX: 30,5 x 24,4 cm mATX: 24,4 x 24,4 cm Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | ||
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Zijn dat standaard afmetingen van moederborden? Zijn die vast, mooi! Had nu 40 x 40 in gedachten maar het zou dus kleiner kunnen ![]() En ver van de DHZ nee hoor. Maar misschien had iemand nog tips of ingevingen over de materialen of materialen die ik beter kon gebruiken . |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Op http://www.formfactors.org/ kan je de maten vinden van een ATX en mATX mobo, ook met gatafstanden en dergelijke.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn mod idee | kezmaniak | Casemod Junkies | 1 | 20-01-2005 14:18 |
| WC blok idee | War Lord | Cooling & OC Junkies | 77 | 26-04-2004 18:43 |