| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2006
| Bij deze dan de foto's van mijn complete mod... vol in het licht komt hij niet zo mooi uit als in het donker, dus als ik het niet vergeet vanavond een update!! ![]() ![]() Een compleet overzicht van de kast ![]() De achterkant ![]() Zijkant ![]() Harde schijf ophanging.... ![]() Randapparatuur uiteraard ook meegemod De kast komt veel beter uit in het donker, dus even wachten tot vanavond (of TheParty uiteraard ) |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik heb deze mod al ergens anders gezien, ik weet alleen niet maar waar :P Hij blijft mooi, dat wel ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Jep op Campzone won hij de eerste prijs ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Thimoty gefeliciteerd met je vijfde plaats. Als ik heel eerlijk ben had ik je niet in de top 5 verwacht maar wel gewenst. 2 grote prijzen met 1 mod pakken is niet echt aan iedereen meegegeven maar aan jouw toch wel (1 op Campzone en 5 op NKCM). Hopelijk red je het om op net TCBL ook aanwezig te zijn met een mod
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lego f4n :) | Baboon | Area 1337 | 18 | 15-03-2006 15:47 |
| Light baybus | Azariel | Elektronica Junkies | 16 | 15-03-2006 09:59 |
| 100% Lego Technik case | RuuddieBoy | Casemod Junkies | 6 | 9-08-2004 11:13 |
| Lego mod | LightStar | Casemod Junkies | 11 | 27-10-2003 16:45 |