| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juni 2006
| Hey, Ik kon geen betere naam bedenken voor deze topic is nogal moeilijk te formuleren in een paar woorden. ![]() Plan: Ik wil een speelgoed wapen (sterkgelijkend op een echt) kopieren, althans één zijde ervan (wel 3d) . Dan zal ik deze aan men case bevestigen, lichtje achter en verven enz... zodat dit een mooi effect wordt. Nu is het probleem dat ik niet weet hoe de kopie te maken Vreiste zijn: - Licht. - Beetje doorzichtig of helemaal doorzichtig. - verfbaar. Om dit mooi op men case te krijgen (overgang) zou ik op men case ok van dat materiaal willen doen. Ik had gedacht aan polyester maar weet niet of dit gaat, iemand ervaring? Groetjes Meertje ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Kijk eens op ebay.de: ebay.de airsoft meuk Dat is veel makkelijker bovendien schieten die ook nog eens echt :P .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 november 2005 Locatie: ede Gld
| dat zijn airsoft wapens ,het zijn vaak wapens die onder licentie worden gebouwd en ook de zelfde extras kunnen gebruien, ze vuren 6MM of 8MM balletjes(BB's) af. als je die in je kast bevesticht kan dat problemen oplever, ik weet niet waar je woont, maar in nederland zijn ze illegaal, omdat er wat uit de loop kan kopen(met hoge snelheid) in belgië zijn ze wel legaal. maar als je die in je case wil gebruiken is het zonde van je geld, je kunt dan beter een speelgoed pistol kopen en die overspuiten (het dichte eind van de loop dan wel opvallend gekleurt houden en dicht, politie agenten zijn ook ambtenaren)
__________________ the power to play |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 februari 2006
| Citaat:
of snap ik dit verkeerd :P
__________________ "Wanneer ik brul," zei de beer, "davert het halve woud" "Wanneer ik brul," zei de leeuw, "beeft de hele jungle" "Wanneer ik hoest," zei de kip, "doet heel de wereld in zijn broek" | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| LoL @ Jensn Deze gast heeft ook zoiets gedaan, denk dat je dat bedoelt, kan er alleen niet zo achterkomen wat voor materiaal hij heeft gebruikt http://www.stackerclub.com/forum/viewtopic.php?t=43 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Hij wil gewoon een half geweer aan de zijkant van zn pc die lichtdoorschijnend is.. hij wil dus een geweer dat hij al heeft 'kopieren' cq namaken van een ander (lichtdoorlatend) materiaal. Ik heb geen idee hoe je zoiets aan moet pakken. Natuurlijk is het wel mogelijk, maar ik heb er geen ervaring mee. Is het niet een idee om gewoon het wapen dat je al hebt te spuiten en met UV reactieve verf te beschilderen en op de zeikant van de pc te monteren? Dan krijg je ook een leuk effect als je er een UV ccfl bij hangt. Beter zou dan natuurlijk zijn om een raam in je sidepanel te maken en hem daar achter te hangen, anders heb je een UV ccfl buiten je case hangen :P Wel een vet idee trouwens ![]() Edit: Was die skull die op Evil Piramid zit niet lichtdoorlatend? Mayb ff contact opnemen met de maker dan. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Is het niet mogelijk om iets met plexi te doen ? Geen idee hoe heet je het origineel kunt stoken, zonder dat dat smelt. Anders zou je de oven-manier voor plexi kunnen gebruiken ?
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Iets wat omslachtig, maar je zou ook een afdruk van het geweer kunnen maken in gips, en dat opvullen met materiaal, dan heb je ook een afdruk. In gips kan je in principe gewoon hete zooi gooien.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Doe op de kant die je wilt hebben een polyester matje, gooi die vol met hars en ga er met een kwastje overheen voor de details. Laat dat hard worden. Als je dat gedaan hebt leg je een dun plaatje plexiglas erop en dan ga je daht flink verhitten met föhn/fakkel/plasma snijder ![]()
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juni 2006
| hey ik kwam op een site met materiaal voor mallen te maken maar weet niet wat ik juist allemaal nodig heb. Iemand een idee ven materiaal? Site : http://www.obeeliks.com/index.html?t...3.html&lang=nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Moet het persé doorzichtig? Anders kun je gewoon voor 2 euro een nep pistoltje kopen openschroeven en een van die kanten op je kast plakken, als je dan nog een beetje met licht wil werken kun je misschien een rand rond dat pistool uitsnijden waar dan licht door schijnt. ( lijkt me er eigenlijk best vet uitzien ) |
| | |
|
| « Neon
|
Wat is het beste? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De kunststof voorkant van mijn computer spuiten | JvanM | Casemod Junkies | 10 | 3-12-2006 15:40 |
| Dremel kopie van Black & Decker, goed spul? | InsaneKitty | Area 1337 | 17 | 4-11-2003 17:53 |
| raampje maken | GBCHEATER | Casemod Junkies | 5 | 28-09-2003 14:23 |
| Psd's maken | Frenger | Software Junkies | 9 | 14-09-2003 08:12 |
| Server kopie laten maken van inkomende en uitgaande emails | the widow maker | Software Junkies | 2 | 10-07-2003 15:32 |