| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2006
| Heey mensen, Ik wil graag beginnen met het casemodden van mn PS2 waar kan ik het beste beginnen? Het lijkt me erg leuk iets te doen met plexiglas en lichtjes. Kunnen jullie mij helpen? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Ik heb laatst mijn ps2 uit elkaar gehaald om even te kijken, ik verveelde me toch. Wou ik hem weer in elkaar zette... passen de laatste 2 van de 8 schroefjes niet... Ik weet niet waarom ik dit nu zeg :/ mjah het moes er gewoon ff uit ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Wat zitten jullie nu te zeveren, "plexiglas is gewoon hetzelfde" ?! Die consoles zijn wel krap hoor, ze willen die immers zo klein mogelijk fabriceren. 8mm acryl moet je daar niet in gaan proppen me dunkt! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Om met electronica enz te gaan modden heb je natuurlijk inderdaad extra draad nodig. Maar voor vragen over het hoe en wat van electronica zaken raad ik ja aan eerst even de CJ electronica FAQ te gaan lezen. Staan erg veel nuttige hints en tips in. Ook het weerstand verhaal en hoe te solderen wordt er uitgelegd. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemodding: how to begin | Eigeel | Casemod Junkies | 3 | 4-01-2007 18:48 |
| Kan iemand helpen? | Warheart | Hardware Junkies | 7 | 8-05-2006 14:18 |
| wc->kan iemand mij helpen? | roel450 | Cooling & OC Junkies | 5 | 15-02-2006 12:49 |
| begin project | gamingman | Casemod Junkies | 2 | 27-12-2005 23:30 |
| Kan iemand mij helpen met modden van zijkant kast | kjaadragon | Casemod Junkies | 1 | 20-03-2003 15:16 |