| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2006 Locatie: Beesd
| Ik ben hier pas nieuw en binnenkort ga ik een nieuwe case halen en modden (Thermaltake Shark, is al gemod, maar ben van plan er zelf veel aan te gaan doen) Nu wil ik graag dit plaatje: http://ic3.deviantart.com/fs4/i/2004..._b33lz3bub.jpg Op de zijkant van mn case zetten, nou is mijn vraag, wat heeft volgens jullie dan het mooiste effect? Graveren of doormiddel van special paint erop spuiten? Misschien is het een newb vraag, ik weet het niet maar hopelijk kunnen jullie me verder helpen Alvast bedankt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Linkje doet het niet als je het plaatje niet in je cache hebt hangen, ik neem aan dat je deze bedoelt ? Je zou dit prima in plexi kunnen graveren, maar het lijkt me beter bij de afbeelding passen om het gewoon in wit op de zwarte (?) behuizing te spuiten.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 mei 2006 Locatie: Beesd
| Citaat:
Die bedoel ik ja. Ik wil die case in de zwarte versie kopen inderdaad. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Als je het echt goed wil hebben kan je het laten etsen: http://www.eynstein.nl/index.php?page=group&id=210 Het kost wel aardig wat. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| graveren in plastic (glas) | redbull79 | Casemod Junkies | 12 | 9-05-2008 22:47 |
| special paint | Icecool | Casemod Junkies | 2 | 8-04-2005 16:08 |
| Plexi graveren | Juggernaught | Casemod Junkies | 7 | 23-02-2005 11:12 |
| Plexi graveren | Strakke-Wappie | Casemod Junkies | 14 | 31-10-2003 15:31 |
| Plexi graveren.... | YGkremer | Casemod Junkies | 5 | 4-08-2003 21:42 |