| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Normaal weet ik dingen toch wel redelijk snel te vinden via google etc alleen nu lukt het even niet en heb ik jullie hulp nodig. Voor mijn planning van een nieuwe casemod ben ik op zoek naar hulpstukjes die ik kan gebruiken om mijn frame te maken. Om het even duidelijk te maken even een voorbeeldje gemaakt. ![]() Wat je ziet is een hoekstukje waarop vierkante buizen kunnen worden geschoven. Ik heb deze ooit eens gezien van kunstof geloof ik. Echter ben ik opzoek naar aluminium hoekstukjes. Nu heb ik wel goede contacten bij een metaal bedrijf om ze te kunnen laten maken maar dit word pas intressant als ik er 50+ laat maken. Heeft iemand een idee waar ik deze dingen kan kopen. MVG jelle
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zal het eens aan mijn pa vragen, die is metaalbewerker en heeft vast wel adressen van bedrijven die dit soort spul verkopen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| De plasticen heb ik hierzo: http://www.metaalwinkel.nl/index.php?item=1135 En hier heb ik soortgelijke van alu, maar die zijn wel geheel rondpijpig. http://www.metaalwinkel.nl/index.php?item=1166 Meer voor hekjes en armleuningen. Of ze in het vierkant in alu te krijgen zijn betwijfel ik. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Bij de gamma heb ik nog niet gekeken deze is hier namelijk niet in het dorp. Ben in de ziektewet nu dus kan ook niet gaan kijken de komende tijd. Zal eens kijken of iemand voor mij wil gaan kijken. Anders bel ik ze wel even.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar nu m'n WC setup kopen? | Sir G-nius | Cooling & OC Junkies | 2 | 13-01-2005 20:00 |
| lanbag waar kan ik die kopen:???? | AMD-Ghost | Area 1337 | 8 | 27-08-2004 14:17 |
| Waar kopen? | NickBR | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-02-2004 15:50 |
| Waar kan ik UV-Plexiglas kopen. | artic | Casemod Junkies | 17 | 14-02-2004 23:28 |
| Waar kan ik cases kopen? | Frenger | Area 1337 | 2 | 23-08-2003 11:58 |