| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2006
| goedendag, ik heb een standaard "casemod" kast gekocht, die van techsolo. julie kennen hem vast wel, hij is zilver met rood, en oorspronkelijk zat er een rode (eigenlijk roze) neon staaf bij. die heb ik vervangen voor een groene, ook zaten er standaard 3 coolers in, een zwarte 120mm voorin, die zit er nog steeds. en 2 80mm coolertjes, een zwarte achterin, en een transparante blauwe aan de zijkant, deze 2 heb ik vervangen door 2 qtec coolers met rode en blauwe leds, hebben julie nog IDen voor het verder en mooier maken van mn kast? alvast bedankt! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Ideeën maake je zelf, wij kunnen niet voor jou beslissen wat jij mooi vind, aangezien smaken heel erg verschillen. Dus ik zou zeggen kijk even bij de CIP's en kijk of je daar een paar ideeën kan opmaken. Ook kan je gewoon in bijvoorbeeld google naar casemod sites zoeken etc. Veel suc6 ![]() |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dit soort topics zijn smaaktopics, wij kunnen niet bepalen wat jij leuk vind. Daarom een slotje.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Leuke t-shirts | Biokipje | Shop Junkies | 5 | 18-08-2007 00:15 |
| Leuke topic | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 4-07-2006 15:05 |
| Leuke spel | Pawiro | Area 1337 | 2 | 17-02-2006 17:26 |
| Leuke site | Instapper | Shop Junkies | 1 | 12-12-2005 23:38 |
| leuke HD-actieviteitsmeter | exter | Elektronica Junkies | 31 | 8-05-2003 20:10 |