| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2006 Locatie: brunssum
| hey, ik ben nieuw hier (duh) ik heb al wat ervaring met casemodden (nieuwe kleurtje op case en z ![]() maar nu wil ik eens echt gaan casemodden, vanaf scratch. heeft iemand ideen of tips over hoe ik moet beginnen. alvast bedankt case_goth_ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Nijverdal
| jup ik kan je een voorbeeld geven ik ben nu in mijn schetsboek bezig alles aan het uittekenen voor mijn volgende casemod.. Nu ga ik straks een keer kijken op marktplaats ofzo voor een kastje die ik daarvoor kan gebruiken, daarna ga ik hem ophalen en openbreken en dan klussengeblazen ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2006 Locatie: brunssum
| ik heb nog maar pas 1 idee een mech walker http://i62.photobucket.com/albums/h1...cannen0001.jpg ik weet het, het is een beetje noob achtig maar ik wil het toch proberen die 5 geruite vakjes daar komen fans |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagje van een beginnen de mod. | hachmang | Casemod Junkies | 0 | 29-11-2006 20:20 |
| Hoe beginnen met een bierkrat | dirkjan | Casemod Junkies | 2 | 20-04-2006 17:57 |
| Waar te beginnen. | Foxy | Casemod Junkies | 6 | 31-01-2005 13:48 |
| [WC] Hoe ermee te beginnen? | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-07-2003 15:34 |