| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Gewoon ff googlen, of kijk hier ff op de pricewatch. Bij Blackdogs-pcs.com zijn de ccfl kits erg goedkoop. Als je dit echt gaat maken, wens ik je heel veel succes, en ik ben enorm benieuwd. Open dan iig ff een Cip! ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Denk trouwens voor je begint goed na over hoe je het geheel in elkaar gaat zetten in combinatie met de juiste materialen etc. En in dit project is het ook belangrijk waar je alles plaatst, dit vooral in verband met de balans(dat tie niet omgaat vallen). Ik heb zelf nog nooit zo'n ambitieus project gedaan, maar mijn bouwkundige achtergrond geeft me wel die vragen Het moet aardig stevig worden om alles goed op zn plaatst te kunnen houden. Maar ik vind het wel een erg cool idee!! heel veel succes drmee |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Volgens _ferry_ heet het merk Modern Options, en is het koop bij OA pipoos en andere hobbyzaken. Dat is dus de roest in het potje ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2006 Locatie: Hoensbroek
| sow hee wat een schets ik ben benieuwt wat er uit gaat komen! zal het zeker gaan volgen onderdelen zoeken in inderdaad gewoon een kwestie van weten wat je wil hebben, en vervolgens de goedkoopste winkel er bij zoeken. ik weet niet of jezelf het een en ander af weet van electronica, maar misschien is het een goed idee om er iemand bij te zoeken die je uit kan leggen wat je het beste kan gebruiken voor je project kwa hardware. een prachtigge pc is natuurlijk niks als hij niet fatsoendelijk werkt. ik woon zelf in hoensbroek, mocht je een probleem hebben. geduld zal je grootste tegenstander zijn. alles is mogenlijk ( pc's die nooit blijve hange daar gelate :P ) mits je bereid bent een hoop tijd te investeren, wat je zeker nodig zal hebben gezien je schets. veel veel veel succes toe gewenst! greets Corally |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2006 Locatie: brunssum
| ik heb bijna alles bij elkaar kwa materiaal behalve de hardware en fans etc. ik heb een beetje verstand van elektronica en krijg hulp van een paar vrienden van me dus het zal wel lukken maar toch bedankt voor je aanbod en ik heb al een passende naam : Death Metal hij is dubbel zinnnig Death (moord wapen) Metal (hij is van metaal duh) en het is een muziek soort tips vragen etrc. altijd welkom greetz case_goth_ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagje van een beginnen de mod. | hachmang | Casemod Junkies | 0 | 29-11-2006 20:20 |
| Hoe beginnen met een bierkrat | dirkjan | Casemod Junkies | 2 | 20-04-2006 17:57 |
| Waar te beginnen. | Foxy | Casemod Junkies | 6 | 31-01-2005 13:48 |
| [WC] Hoe ermee te beginnen? | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-07-2003 15:34 |