| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik heb nee gestemd, maar dat heeft te maken met mijn persoonlijke afkeer van premod :P Doe mij maar een lekker saaie kast om veel modwerk in te steken. Maar dit is de makkelijkere manier natuurlijk ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Nope, is te premod. Premods kan je in het algemeen geen kloot mee. Persoonlijk zou ik gewoon voor de echte methode gaan en een lelijke kast pakken en daar iets puiks van bakken. Maar dit wel the easy way. Wou dat ik eens zo snel een mod af had :P |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Ik heb hem ook, ik vind hem nog steeds mooi(tsja ieder z'n smaak). Hij is wel hartstikke premod, dus je zult er niet veel respect mee krijgen vrees ik .Wel is het heerlijk om in die kast kabeltjes weg te werken, echt heel goed te doen. Verder is de kast een beetje gammel, en het is wel stom dat de pci-slots van die uitbuigbare gevallen zijn. De fans die er al inzitten zou ik trouwens meteen vervangen voor andere.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik zie het nut van dit topic niet echt, slotje.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste mod: "Flames" | whizaAa | Casemod Project Logs | 13 | 17-04-2007 13:36 |
| Hulp gevraagd: Frozen Flames | jantje169 | Casemod Junkies | 36 | 9-07-2006 15:46 |