| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006
| Hallo Ik wil een Case gaan bouwen maar ik ben nog opzoek naar leuken ideeën Ik wil weer iets met Plexi glas gaan doen misschien de hele kast maar dat vind ik te orgineel heb je een idee voor me laat effe een reactie achter. Greetz Timmah ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ideeën maak je zelf ![]() om op ideeën te komen kun je wat [cip]jes doorlezen van andere mensen en eens goed opzoek gaan naar dingen die je gebruiken kan. Een andere goede tip is om een middagje bouwmarkt te doen ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| ik vroeg laatst ook al om ideeen voor mijn kast.. maar dat keuren ze niet goed... duss.. je zult het zelf uit moeten zoeken... gewoon sites, cip's, winkels bijlangs gaan.. maar ja... dat doe ik ook en ik zie overal mooie ideeen, en dan denk ik: Cool, maar dat kan ik nie... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Hahah, dat d8 ik eerst ook altijd ja, maar je moet gewoon het lef nemen, en dan zul je zien dat het wel lukt, gewoon eerst je plannetje goed doordenken en dan uitvoeren. En zoals buffalo al zegt, ga wat op internet zoeken, lees hier de casemod's in progress, en ga eens naar een bouwmarkt. ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Kijk idd gewoon andere casemods na wat daaraan gemod is. Maak dat na of verzin er een variatie op. Ga gewoon op een stil plekje zitten en begin wat te tekenen. Daar komen soms echt vette dingen uit En als je denkt dat je het niet kunt, proberen en leren :P Ik krijg vaak inspiratie uit hele andere dingen, zoals lantaarnpalen enzo :/
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Tips geven kunnen we altijd. Als jij een deel van je ideeën prijsgeeft .Maar de belangrijkste tips zijn toch wel: 1. Denk alles goed uit. Kan het of kan het niet. Het is niet leuk om tijdens het modden erachter te komen dat een van je iedeeën niet uitvoerbaar is .2. Gebruik het juiste gereedschap. Ga niet een overdreven klein gat cutten met een Slijptol maar gebruik daarvoor de dremel bijvoorbeeld ![]() En dit is misschien wel de belangrijkste tip: Zorg dat je veel plezier blijft houden in het modden. Als je plezier hebt lukt het van zelf
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2006 Locatie: Schaijk
| Je bedoelde vast, alleen plexiglas is inorgineel, oftewel gewoon mixen met metaal , probeer eens een lichtdoolhof of iets dergelijks te maken, of uitsteeksels van plexiglas. Maar zoals de andere al zeiden, ideeën moet je zelf bedenken. Veel Plezier en succes , Apix. (Veel inspiratie toegewenst)
__________________ Apix the Ape , 2 mod 4 u. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
never done before | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Nee, uit een rookmachine komt de vloeistof voor een klein deel uitgedropen, dus je krijgt een plasje van dat spul, en dat is echt rotzooi ! En volgens mij komt dat spul na een tijdje in al je onderdelen... Niet echt fris dus :P
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuwe case bouwen | robbert1108 | Casemod Junkies | 24 | 11-12-2007 16:51 |
| Zelf een case maken, tips?? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 7 | 14-12-2006 19:10 |
| Zelf case maken of twee aan elkaar? | Wolgarnaal | Casemod Junkies | 2 | 17-11-2006 05:30 |
| plexi case zelf bouwen: info | stonestrong | Casemod Junkies | 12 | 19-03-2005 20:25 |
| [n00b] Zelf PC bouwen. | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 10 | 16-09-2003 21:04 |