| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2006
| zie hier mijn pc waarin ik 69 ledjes wil gaan monteren!! als iemand me nog een beetje kan helpen met hoe ik de voedinghet beste aan kan sluite (was aan het denken aan een extern adaptertje.) en hoeveel ik in serie moet gaan zetten... - Nominal current: 20 mA - Voltage: 3,4-3,6V DC dat zijn specs van de ledjes.. ze komen te zitte in de gaatjes onderaan de pc. als het af is zal ik nog wel wat fotos posten TIPS ALTIJD WELKOM ![]() [/code] ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Können sie hier een beetje meer ABN spreken ? En volgens mij weigert de N van je toetsenbord een beetje Just kidding, maar wil je een beetje leesbaarder typen ? Voor msn-taal kijk ik wel zelf op msn ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Mod breek: Aangezien dit in mijn ogen geen Casemod in Progress is, is dit topic verplaatst naar Casemod Junkies. En inderdaad, let even een beetje op je taalgebruik.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Aansluiten: 3 ledjes in serie met een weerstand rond de 60 ohm. Je kunt de LED"s dan aansluiten op een molex stekker van je voeding. Als je de LED's in die ventilatiegaatjes wilt monteren zou ik daar nog eens over nadenken. Dat wordt dan namelijk heel erg fel. Waarom bouw je bijvoorbeeld geen hdd activity VU meter en sluit je daar maximaal 10 LEDJes op aan, die je in de hoeken van de ventilatiegaten monteert? Hoe meer schrijfactiviteit, hoe meer LED's er dan zullen oplichten. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ik denk dat carpento hetvolgende bedoelt: Een programeerbaare ledmatrix waar je tekst overheen laat scrollen iets als dit maar dan in jouw afmetingen: ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Update: leds gemonteerd en ze werken ![]() ik heb vandaag met corally (ook hier van casejunkies) alle ledjes gesoldeerd. hier zie je een foto. ze zitte in series van 4 met een weerstand van 82 ohm. in het midden loopt de negatieve (zwarte molex) en links en recht zijn de positieve (gele molex). als alle lampjes aan staan schijnt het mooi door het plexiglas heen. dat is op deze foto wel nice te zien ![]() ![]() de felheid van de lampjes van reuze mee, ook al lijkt het mij irritant als je achter mij zit op een lan :P maar toch wil ik een keer een potmetertje ertussen zetten dat ik het een beetje kan dimmen als het nodig is.Nog enige tips voor mensen. maak een blokje met de goeie afmetingen!! dit scheelt je een hoop verbrande vingers. dit heb ik gebruikt ![]() hier op deze link staat een filmpje van de allereerste keer aanzetten van alle ledjes tegelijk. http://s80.photobucket.com/albums/j1...t=MOV00003.flv khoop dat ik anderen hiermee beetje kan inspireren en voor mijn eerste echte (kleine) casemod (of je moet een fan verwisselen meetellen ) is het heel erg goed gelukt vind ik.Laat mij weten wat jullie ervan vinden ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Damnn kan er dan niemand de regels lezen .Resize je fotoos aljeblieft da kijkt een stukje makkelijker. Dan zal ik wel zeggen wat ik ervan vind ![]() edit : Sorry het resice script werkte niet helemaal nu zijn ze wel op goede groote. Opzig wel nice maar mij lijken ze echt wel fel hoor ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2006 Locatie: Hoensbroek
| Ik schat dat et ongeveer 180 soldeer verbindingen ware ofzo he maarja, het is alle moeite waard geweest toch maar 1 keer m'n vinger verbrand :P maarja een geslaagt middagje priegelen en stinken naar soldeer! Greets Corally |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
![]() zie: http://www.circuitsonline.nl/circuits/view/17 | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|