| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2006
| http://www.storystoreonline.com/imag...brand-logo.jpg Ik had graag dit logo op mijn case gehad zonder etnies eronder gewoon de ronde met het teken erin. Maar ik weet niet goed hoe ik er een sjabloon van moet maken om op mijn pc te zetten en dan met verf er ofver te spuiten. Kan iemand soms beetje uitleg geven of tips. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan het ook met een laserprinter uitprinten en dan met thinner op je kast overzetten. Net zoals met een spiegelmod.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Citaat:
__________________ .:Carpe Noctem:. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Elke DHZ zaak, Bouwmarkt, van Bison, Pattex etc. Alle grote lijmmerken.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Etnies! ![]() Je kan ook gewoon het logo uitprinten en uitknippen. Dan met afplak tape de papieren masking aftapen omdat papier zelf snel verf door kan laten en de masking met afplaktape tegen je kast plakken. Alles wat je niet wilt hebben gespoten ook afplakken en klaar. Wat je ook kan doen is het zijpaneel afplakken met afplaktape en dan met een mesje het logo eruit snijden. Even spuiten, tape er tijdig af halen en klaar. Heb je alleen wel de kans dat je te diep snijdt en er dus snij sporen in je verf te zien zullen zijn. Al zal dit volgens mij wel aardig meevallen aangezien je het weer over verft. |
| | |
|
| « Case wrappings
|
Red Flames » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Logo Case | Trucker | Casemod Junkies | 2 | 20-10-2004 16:58 |
| Vraag over logo op case spuiten | Case-Pimp | Casemod Junkies | 4 | 23-08-2004 08:52 |
| CS clan logo op case | modder.exe | Casemod Junkies | 2 | 18-08-2004 22:17 |
| (CaseMod) Hoe maak ik een logo in mijn case | Code-X | Casemod Junkies | 20 | 7-02-2004 11:50 |
| the big S logo | squid | Area 1337 | 9 | 3-03-2003 00:01 |