| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik zoek een aantal rubberen kabeldoorvoeringen in verschillende maten. Het probleem is dus... ik kan ze nergens vinden. Bouwmarkt had ze niet (verschillende geprobeerd). Weet iemand waar ik ze wel kan krijgen? Ter Illustratie wat ik bedoel
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| 1. Gat boren waar kabel door heen moet 2. Je klemt het rubberen ringetje in het gat 3. De kabel doorvoering zorgt ervoor dat het geboorde gat netjes is afgewerkt en dat de kabel niet kan beschadigen aan de eventuele scherpe randjes van het gat. Voila.... kabel doorvoering in actie ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Zoek maar eens naar tule's (of hoe je het ook schrijft). Waarschijnlijk hebben ze ze wel bij een auto materialen shop
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Misschien is dit wat ? http://www.materiaal.nl/phnl/page.php?ta=130&cc=1 (In google: "kabel doorvoer rubber") |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik heb/had er wat liggen in verschillende maten:V Ik kan eens navragen hoe mn pa eraan kwam...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Ik heb die dingen eens gekocht bij de elektrozaak die gast verkoopt ook van die kantenklare behuizingen voor printplaten en daar worden die rubbers ookwel voor gebruikt. Dus wip eens langs bij een elektrozaak.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Reichelt heeft er ook veel. Daar heb ik de mijne ook vandaan. Moet je alleen wel zorgen dat je aan de 150 euro komt voor je bestelling :P Ik denk dat andere electronicawinkels ze ook wel hebben.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| IDE kabel gezocht | Instapper | Area 1337 | 5 | 14-06-2006 22:04 |
| IDE Kabel | Warheart | Elektronica Junkies | 5 | 14-11-2005 17:22 |
| PS/2 kabel | NecroCide | Elektronica Junkies | 9 | 28-03-2004 13:12 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniël | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 10:54 |