| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Sinds ik een tijdje geleden via internet in aanraking ben gekomen met casemodding ben ik verkocht... Ik vond de lichtjes en gekleurde fans altijd wel leuk (heb het zelf ook in een pre mod kast) maar wist niet dat er gekken (positief bedoeld ) waren die er zo mee bezig zijn dat ze zelf kasten bouwen... Maar nu ik het heb gezien ben ik verkocht en wil ik ook... Ik ben nu bezig met tekeningen maken voor een geheel zelf gemaaktie case. Die gaat gemaakt worden van mdf en plexiglas... De hoofdvorm is er nu en ben begonnen met het frezen van de plexi vensters... Ik hoop dat als ik vragen heb die hier mag stellen aan jullie, en jullie me bruikbare tips kunnen geven en helpen bij mijn eerste mod...Bedankt in ieder geval en de groeten....!!!!
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Het is inderdaad beter thuis in casemod junkies, vandaar dat ik het verplaatst heb. Hulp en tips ? Gegarandeerd dat je die hier krijgt ![]() Succes met je case en we zijn benieuwd naar de resultaten. Als je eenmaal bezig bent kun je overwegen een CiP te openen. (Case in Progress) Lees dan wel van te voren even de regels door die hier voor gelden. Veel plezier met je nieuwe hobby ! Lampje.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #6 (permalink) |
| Ik zal in de loop der tijd zeker een cip gaan openen.., maar voor ik daaraan begin ga ik eerst ff verder met het bouwen van mijn case... aangezien ik niet iedere dag updates kan uitbrengen (heb een vrij drukke baan en heb helaaaaaas niet de tijd van de wereld voor mijn mod) ga ik eerst aan de slag dat ik een ruime vordering heb van mijn case... Ik heb wel vanaf het begin foto`s genomen dus ik zal wel het hele proces laten zien.. Vind het relaxt dat jullie het ook delen met elkaar en niet alle tips voor jezelf houden... Hou jullie op de hoogte van mijn case... Als ik het idee in mijn hoofd ook in uitvoering kan krijgen, moet het wel een gekke case worden... Greetz Sander
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| |
| | #8 (permalink) |
| Ja dat is waar... over een uurtje ga ik weer werken... maar morgen ben ik lekker heel de dag vrij en ga ik de figuren die ik heb gemaakt voor mijn zijwanden uitfrezen naar 2 mm... dan heb ik weer een aardige vordering gemaakt dan zal ik morgenavond de tijd nemen om een cip tebeginnen zodat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn case...
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 april 2006
| de enige tips die je echt nodig hebt zijn toch denk ik............. - plak ALTIJD af - zaag niet in je vingers :P - schuur altijd fijn op voordat je gaat verven - neem altijd af voordat je gaat verven - haast het niet, een goede mod kan tijd kosten er zijn er nnatuurlijk nog veel meer maar die zullen anderen ook vast posten. |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Okay mensen, Sammy078 heeft zich reeds voorgesteld en is bezig met plannen maken voor zijn mod. De laatste paar posts zijn irrelevant dus gaat deze op slot. De TS kan een CIP openen of posten in "Het Grote Kleine JunkModjes Topic" om de vorderingen te delen met een ieder ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP]Tuningstyle (beginnende casemodder... | Tuningstyle | Casemod Project Logs | 7 | 25-08-2006 13:44 |
| Welke Casemodder mag ik interviewen??? | DirkSchoofs | Casemod Junkies | 12 | 18-03-2005 21:58 |
| Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? | mark10123 | Area 1337 | 70 | 19-01-2004 18:08 |
| leeftijd casemodder/tweaker | QuincMan | Area 1337 | 82 | 14-08-2003 09:52 |