| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2006
| Ik heb van het weekend eindelijk een window in miijn kastje gemaakt. Gewoon ouderwets met een figuurzaag. Met de dremel ging voor geen meter in dit staal! Als ruit heb ik een zwart acryl gebruikt omdat ik hierdoor de zwarte strakke uitstraling kon behouden. Het enigste wat er nog mist is de CCFl's zodat alles wat duidelijker is en mooi oplicht. Ik twijfel nog tussen UV of gewoon Blauw? Mijn vloeistof is UV actief dat wel. Hier wat pics: Over belicht zodat je nog naar binnen kunt kijken :P ![]() En hier bij gewoon daglicht. ![]() Heeft iemand nog een idee hoe ik de randen nog mooier kan afwerken? liefst zonder rubber enzo. Oh ja plexi zit gewoon met DZ tape vast. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Kan je de randen nog niet netter afwerken met een vijl? en anders met een schuurpapiertje ofzo. Het ziet er nu al aardig strak uit hoor, je ziet alleen nog zo'n klein kartelrandje van je zaagje. Maar verder ziet het er goed uit. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gewoon een simpel raam | Niek | Casemod Junkies | 6 | 8-09-2005 16:36 |
| Chromen strip rondom mijn raam? | ^n0c3r | Casemod Junkies | 4 | 3-08-2004 20:52 |
| 2 nieuwe coolers erin, maar geen aansluiting over.. | vash | Cooling & OC Junkies | 12 | 26-10-2003 19:48 |
| [cm] vraag over instaleren raam | sapphire | Casemod Junkies | 6 | 19-09-2003 20:24 |