| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2006
| Hai junkies ik heb een vraagje, ik ben momenteel een beginnend modder,ik heb de laatste tijd zitte proberen op een oude case om 2 blowholes te maken aan de bovenkant maar wat is nu de beste methode om je holes het meest rond te maken, hebben jullie trucjes om dit makkelijk te doen? en nog een vraagje hoe maak je het best de gaatjes voor de schroeven? Alvast Bedankt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Gatzagen Zoiets dus:Het is trouwens wel aan te raden om zo'n ding te gebruiken icm een kolomboor en niet gewoon in een handboormachine..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Lijkt me eerder iets dat je had aan je arm vast houd, tot de zaak wat je gesloopt heb met je gatenzaat weer aan elkaar zit gegroeid. Wordt vastgezet op je bot.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Dat is een glassnijder hoor, dat ding in mijn arm was inderdaad een soortement van beugel. Ik heb met die gatenzaag toen ook nog twee tenen weggezaagd, was geen fraai gezicht. (En nee, daar heb ik geen foto van...)
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is het beste? | geek-style joris | Casemod Junkies | 3 | 27-06-2006 08:42 |
| Beste 80 mm fans | the-system | Cooling & OC Junkies | 23 | 14-03-2004 18:53 |
| Beste Moederboard ?? | Raptor | Hardware Junkies | 21 | 26-02-2004 15:57 |
| beste mobo | SiLaTroN | Hardware Junkies | 9 | 10-12-2003 15:52 |