| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Opspandoorn (402) Opspandoorns worden gebruikt voor het monteren van verschillende accessoires zoals polijstschijven of snijschijven.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Vergeet niet een beschermende bril te dragen. Khoorde dat zon schijfje uit elkaar kan spatten en je wil die splinters echt niet in je ogen krijgen. Zelf doe ik alles met een vijl.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Window maken met een vijl? Dat moet ik zien ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Maar wat is er zo te gek aan een dremel dan ? Kzaag gewoon de boel ietsie grof uit en vervolgens ff vijlen en dan is het fertig.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
. En dat zou wel een beetje raar zijn :P .
__________________ CIP Plutonium | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik kan bevestigen dat die schijfjes lelijk uit elkaar kunnen spatten. Vooral als je nog niet zoveel ervaring hebt willen ze nog wel eens vastlopen, waardoor ze barsten. Maar dat is niet alleen het gevaar, ook metaalsplintertjes van het slijpen kunnen erg gevaarlijk zijn! Ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan, maar dremelen zonder bril is echt ontzettend dom.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]()
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inlog prob. | Xghost | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 2-06-2005 19:37 |
| Msi geforce fx5900xt prob | Freaky CaSeMoD ! | Hardware Junkies | 9 | 2-05-2004 17:38 |
| compaq laptop prob | black magic | Hardware Junkies | 8 | 15-09-2003 22:42 |
| Kazaa lite prob | Dj Tw@n | Software Junkies | 16 | 3-05-2003 12:11 |
| FSB op 166 zetten prob | Eergassie | Cooling & OC Junkies | 13 | 23-04-2003 00:26 |