| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Hallow Junkies Kwil een case bouwen maar kzit maar te twisten of ik hem nou ATX of BTX syle zou bouwen ? Vooral met het oog op de toekomst.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Kijk kvraag jullie niet om iets voor mij te beslissen en mn lichaamstemperatuur stijgt of daalt ook niet door wat jullie noumooier vinden, maar ik zou het wel zeer schattig en lief vinden als jullie mij enigzins informatie zouden kunnen verschaffen waardoor ik de knoop kan doorhakken. Kheb graag dat jullie als criterium de kijk naar de toekomst gebruiken. Zullen de mobo creatorz binnen nu en enkele jaren overstappen naar BTX? Blabedie bla blah of not ? Nou wie wil me gewoon ff helpen. Degene met het beste advies geeft krijgt een kusje en kietel ik misschien wel even onder zn balletjes. Mits ze geschoren zijn natuurlijk maar dat spreekt voor zich.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Kijk met zon antwoord kan ik iets.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Hoi. Ik had eerst een CM Stacker ATX, daarna een CUBE (zie CiP Gemini van Koradhil) ATX, maar heb zelf de overstap gemaakt naar een Lian Li v2000B (BTX). Moet zeggen dat het een hele vooruitgang is kwa temperaturen !!
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Thnx, kga morgen aan het tekenen en een BTX ontwerp maken.
| | |