| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2006
| Hoi, Ik ben hier vers op het forum. Maar ben al langere tijd bezig met tweaken en modden. Nu heb ik laatst mijn Mini-pc afgewerkt maar ik zit nog met 1 ding. Ter verduidelijking even een foto. ![]() (Klikbaar) Het geen waar ik nu JULLIE mening over vraag is het volgende. Zal ik de hele kast omtrekken met plexi, zodat alles zichtbaar is. mogelijk met een blindeer afwerking. Of zal ik alleen een window maken waardoor ik de zwarte buitenkant kan behouden? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dit lijkt me een persoonlijk ding, doe lekker wat je zelf wilt natuurlijk. Voor mijn persoonlijke mening, Ik vind het vrij druk daarbinnen, ook logisch met een mini pc. Ik weet niet of ik dan wel voor een compleet plexi kast gaan, waarvan je ook nog voor 1 kant tegen het mobo aan kijkt. Ik zou voor een kleiner window gaan waarbij de waterkoeling zichtbaar wordt. Misschien een L-vormig window? Die precies over de processor, en graphische kaart gaat. Maar zoals al gezegd is dit een mening vraag en moet je toch echt bij jezelf te rade gaan wat je mooi vind. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ik zou 1 window maken. Ook zou ik de plexi behuizing van de voeding vervangen door een zwart, zilver of chroom exemplaar. De voeding kun je dan mooier maken door er bijvoorbeeld een logo met LED's plexi en aluminium op te zetten. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Ook nog mijn vinger verbrand tijdens het warm maken. Denk dat ik toch maar voor een window ga. Even wat anders: hoe lang houden jullie ccfl's het uit? Ik heb hier nu al 3 setjes binnen een maand kunnen weggooien allemaal vet verbrand. (het omvormer gedeelte brand door) | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
__________________ CIP Plutonium | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2006
| Ik ben helemaal genezen van die AC Ryan meuk, het electrische spul altans. Inverters die spontaan doorbranden en casefans die meer herrie maken dan een JSF. :/ Nee, ik dacht ook dat dat het mod merk was, maar als ze het in de toekomst vol willen houden zouden ze toch een beetje op de kwalteit moeten gaan letten van de spullen die ze inkopen en omstickeren .Maar voor niet electrotechnisch spul kun je er nog wel goed terecht. Grtz |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| och, ik heb nu bijna 2jr sunne ACRyan Ryanpower 2 550watt PSU, nix mis mee.. werkt perfect. Heb daarnaast ook 2x120mm, 1x80mm en 2x70mm fans van ACRyan (alle op de 70mm UVreactief). Ik hoor ze niet hoor ..
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Dacht ik eigenlijk ook al. Ik heb een keuze kunnen maken en ik ga voor een oldskool window. De bedoeling is om gewoon een vierkant te maken met links onderin een schuinekant. Ik zal zodra ik begin wat foto's maken en het een beetje bijhouden. Oké? ![]() |
| | |
|
| « ATX of BTX ?
|
Dremel prob » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste casemod | Ryuu | Casemod Junkies | 13 | 27-01-2007 12:45 |
| Mijn eerste casemod | dontje | Casemod Junkies | 8 | 20-12-2006 18:50 |
| Mijn 2e casemod + Pics | Žoland | Casemod Junkies | 12 | 7-12-2005 14:15 |
| mijn casemod | maxxy | Casemod Junkies | 19 | 24-11-2003 16:03 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 18:27 |