| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2006
| Goededag, In mijn omgeving heb ik zo wat rond gezocht naar aluminium platen om zelf een kast mee te maken. De twee bouwmarkten in de omgeving hadden of maar 0.5mm dikke platen (Karwei) en hadden ze 1mm dikke platen dan konden ze niet garanderen dat er geen happen uit waren (Formid .Nu heb ik van een bedrijf uit de buurt dat roestvrijstalen producten maakt, maar ook met aliminium werkt een opgaaf gekregen van platen. Maar ik vroeg me af of die platen redelijk geprijsd waren voor 1.5mm dikke platen en of er misschien een andere bouwmarkt is welke wel platen van minimaal 50cm x 50cm levert en dan ook nog van minimaal 1mm dik (natuurlijk redelijk onbeschadigd). De prijs voor platen van 650mm x 650mm x 1.5mm is 30 euro stuk nu is de prijs wel in de lijn van de prijzen die ik bij de bouwmarkten vond (in acht nemend dat dit 1.5mm is). Hopelijk kunnen jullie me er een beetje verder mee helpen aangezien 180 euro voor aluminium er best wel stevig inhakt zeg maar !Bijvoorbaat dank, Bloged P.s. hopelijk staat dit in het juiste (sub)forum en heb ik niet de ene FAQ overgeslagen waarin dit te vinden is! ![]()
__________________ "I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We've created life in our own image." -- Stephen Hawking |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Wat je opnoemd is idd erg prijzig ja ! Ik heb nog niet lang geleden een plaat geregeld voor TWM: 2500x1250x1.5 mm voor iets minder dan € 50,- ik zit zelf in die handel, vandaar ook de prijs, normaal zal zo'n plaat wat meer kosten.... Het beste wat je kunt doen is een "groot" staal bedrijf in jouw omgeving opzoeken en daar eens een prijs vragen. Bedenk wel dat je veelal een standaard maat plaat moet kopen, dus: 2000x1000 of 2500x1250 mm en geen "stukjes" van een halve meter ofzo, zo werkt het bij ons iig. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Aliminium ?? Ga langs de locale alu boer die zijn goedkoper dan de gamma, maar vergis je niet dat je alsnog wat geld kwijt bent.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alvast bedankt! Bloged
__________________ "I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We've created life in our own image." -- Stephen Hawking | |||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Ik woon zelf ook in rotterdam en me pa werkt als lasser bij Bollegraaf BV. Ze hebben daar meestal ook "rest" metaal. Misschien wil je wel een keeer gaan vragen ofzo. Kijk eens even op http://www.bollegraafbv.nl/ en dan op routebeschrijving
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Grtz, Bloged
__________________ "I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We've created life in our own image." -- Stephen Hawking | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ik koop mn aluminium meestal 2e hands. MAar let altijd goed op dat er geen deuken en/of diepe krassen in het materiaal zitten. Ik ontdekte zelf pas met het polijsten dat er toch een deuk in mn sidepanel zat die me eerder echt niet opgevallen was. Bij de oudijzerboer betaal je kilo prijs ( meestal tussen de 2.5 en de 3 euries de kilo.) Als ik jou was zou ik een 3 mm dikke plaat kopen. Als ik ff een schatting doe ben je ong 10 euro per 4kante meter kwijt tegen 45 bij de Ijzerhandel.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Grtz, Bloged
__________________ "I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We've created life in our own image." -- Stephen Hawking | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Metaalwinkel.nl heb ik slechte ervaringen mee. Heb er een keertje een blokje koper besteld welke met een veel te botte zaag van een plak af was gehaald. Hij was te dun en de zaagsneden waren veel te dik. Dat was dus nog eens een uur afvlakken op een glasplaatje en een beetje schuurpapier. (met een vijl wordt het nml. niet goed vlak) Owja, en ze hadden ook nog eens 4 weken nodig om te leveren. ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Grtz, Bloged
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2006 Locatie: hardenberg
| he bloged Citaat:
diepe shit man :P
__________________ ja, die in mijn avatar is van mij... :P na de examens mensen | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Citaat:
Er staan geen prijzen op de site, je kunt alleen maar offertes aanvragen.... Ik ben ook al een tijd op zoek naar 2 of 3 mm alu platen, nog rete lastig als particulier. Greetz Trax | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Grtz, Bloged
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
2000x1000x3mm € 143.50 2500x1250x3mm € 224,00 2000x1000x3mm € 225,95 Gok dat het dan toch maar MDF of een ander houttype/soort moet worden want van dit soort prijzen wordt je niet blij! Grtz, Bloged
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Btw: als het echt niet lukt dan wil ik wel een plaat voor je regelen. Dan moet je 'm alleen wel op komen halen in Purmerend, ik heb nml nog geen enveloppe gevonden van 2000X1000 mm ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geluidsisolerende platen | unstable | Shop Junkies | 1 | 10-01-2006 21:22 |
| Twee platen plexi in plaats van één? | defecto | Casemod Junkies | 27 | 5-01-2004 16:40 |
| vast maken platen van plexi case | enriqueeeee | Casemod Junkies | 12 | 24-09-2003 18:48 |
| waar alluminium platen halen? | Be'lakor | Casemod Junkies | 8 | 27-08-2003 10:45 |
| Aluminium frezen | darkice | Casemod Junkies | 21 | 9-03-2003 13:16 |