| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 7 april 2006
| Citaat:
Citaat:
!Enig probleem is dat ik een kast van 50x50x50cm wil maken en hier dus minimaal twee van die platen voor nodig heb. En dat lijkt me voor jouw weer te veel van het goede. Ik probeer het zelf nog even; je zou zeggen dat het toch niet zo heel erg lastig moet zijn om (betaalbaar) aluminium te krijgen. In ieder geval hartstikke bedankt voor je aanbod , en als het mag kom ik er misschien later nog op terug!Grtz, Bloged
__________________ "I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We've created life in our own image." -- Stephen Hawking | |||
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Als je echt serieus een of meerder platen zou willen kopen dan kan ik een prijs voor je opvragen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geluidsisolerende platen | unstable | Shop Junkies | 1 | 10-01-2006 21:22 |
| Twee platen plexi in plaats van één? | defecto | Casemod Junkies | 27 | 5-01-2004 16:40 |
| vast maken platen van plexi case | enriqueeeee | Casemod Junkies | 12 | 24-09-2003 18:48 |
| waar alluminium platen halen? | Be'lakor | Casemod Junkies | 8 | 27-08-2003 10:45 |
| Aluminium frezen | darkice | Casemod Junkies | 21 | 9-03-2003 13:16 |